Festivalis „Karklė 2.0“ finišavo galingai: didžiausia šokių aikštelė ir įtraukiančios improvizacijos

Festivalio „Karklė 2.0“ antroji diena / Justino Auškelio nuotr.
Festivalio „Karklė 2.0“ antroji diena / Justino Auškelio nuotr.
Pranešimas spaudai
Šaltinis: Žmonės
2021-08-15 09:55
AA

Baigėsi dvi dienas trukęs muzikos ir pramogų festivalis „Karklė 2.0“. Atnaujinto formato renginys į Baltijos pajūrį sukvietė keletą tūkstančių melomanų, šėlusių nuo pat penktadienio vakaro iki sekmadienio paryčių. Antrosios festivalio dienos, rugpjūčio 14-osios, vėjai į „Karklę“ atnešė muzikaliai itin spalvingus atlikėjus, o vakaro programą vainikavo šių dienų hito „Ride it“ aranžuotės kūrėjo, didžėjaus Regard efektingas šviesų ir muzikos šou.  

Antroji diena: unikalūs ir muzikaliai spalvingi pasirodymai bei įspūdingas garso ir muzikos šou

Antrosios dienos programa prasidėjo atlikėjų „Sisters on Wire“ pasirodymu – ant „mėlynosios bangos“ populiarumo keteros skriejanti grupė sulaukė minios gerbėjų, kurie dar gerokai prieš pasirodymo laiką jau trypčiojo prie scenos. Ir tikrai – publikos pasiruošimą mylimos grupės pasirodymui galima vertinti aukščiausiais balais – klausytojai žodis į žodį dainavo drauge, o rankos ritmingai kilo į viršų ir lingavo į ritmą.

Žinoma, didesnį, nei jūros ošimą sukėlė daina „Mėlyna“, kuri, publikos džiaugsmui, buvo pakartota net keletą kartų.

Festivalio „Karklė 2.0“ antroji diena / Justino Auškelio nuotr.
Festivalio „Karklė 2.0“ antroji diena / Justino Auškelio nuotr.

Šeštadienis „Karklėje“ pažymėtas ir maloniais muzikiniais sugrįžimais: lengvai išprotėjusių mimų duetas, provokuojančiu pavadinimu „Neteisėtai padaryti“ po kelerių metų pertraukos vėl surengė gyvą pasirodymą. Ekspresyvi išvaizda, kitos ryškios sceninės detalės (kaip, pavyzdžiui, į sceną atsigabentas klozetas ar ryškiaspalvių dūmų uždanga) bei tranki ir energinga muzika, į užkurtą siautulį įtraukė visus buvusius arčiau scenos.

Festivalio „Karklė 2.0“ antroji diena / Justino Auškelio nuotr.

Paskutinė renginio diena nepagailėjo plaukus kedenančio vėjo, kuris tik dar kartą visiems dalyviams priminė apie unikalią festivalio vietą – Baltijos jūros pakrantę. Tačiau vėjuotam vakarui švelnios vasariškos šilumos atnešė šviesios energijos šaukliai – grupė „Saulės kliošas“, kurie savo gerbėjams atliko ne tik puikiai pažįstamų dainų popuri, tačiau čia pat „išvyniojo dovaną“ – naujausią savo kūrinį „Šokių aikštelėje“, kuris buvo kurtas drauge su prodiuseriu Leonu Somovu. Energinga daina publikos buvo sutikta itin pozityviai. 

Festivalio „Karklė 2.0“ antroji diena / Justino Auškelio nuotr.

„Antikvariniai Kašpirovskio dantys“, savo neišsemiama charizmatiškų grupės narių energija, įtraukė publiką į gaivališką šėlsmą nuo pat pirmųjų akordų ir nebepaleido iki pasirodymo finišo.

„Koziris buvo mestas“ jau pačioje pradžioje – muzikinį performansą „kašpirovskiai“ pradėjo su savo vizitine kortele – daina „Mažule“, kurios, jau klasika tapę, šokio judesiai, išjudino publiką nuo pat didžiosios scenos prieigų. Improvizacijos nestokojantis pasirodymas buvo išlydėtas klausytojų šūksniais „pakartot“, kurių grupė paisė.

Festivalio „Karklė 2.0“ antroji diena / Justino Auškelio nuotr.

Paskutinieji lietuviškosios scenos veidai žengė į sceną jau po vidurnakčio: prodiuserio ir dainų kūrėjo Leonoo Somovo ir atlikėjos Diletos duetas gerąja prasme nustebino ne vieną. Atrodo, kad „Karklės“ scena ir aplinkui tvyranti atmosfera įkvėpė muzikinę porą – dainininkė scenoje ne tik demonstravo išskirtinius vokalinius gebėjimus, bet energijos negailėjo ir judesiui. Pasirodymo metu skambėjo dainos iš naujausio albumo „Find you“, kuris vos prieš keletą buvo pristatytas plačiajai visuomenei.

Festivalio „Karklė 2.0“ antroji diena / Joanos Suslavičiūtės nuotr.

Šiek tiek vėluodama, scenoje pasirodė ir pagrindinė vakaro žvaigždė iš užsienio, interneto erdvėje su kūrinio „Ride it“ aranžuote sumušęs rekordus ir žaibiškai visame pasaulyje išpopuliarėjęs didžėjus Regard. Kaip rodo atlikėjo socialinė paskyra, vasara – intensyvus metas, kadangi bene kiekvieną vakarą Regard muzikinį vakarėlį užkuria vis kitoje Europos valstybėje ir sutraukia būrį gerbėjų.

Ne išimtis buvo ir pasirodymas Karklėje – be didelių įžangų, su lietuvišku pasisveikinimu ir įspūdingu garso ir šviesų šou kūrėjas atidarė didžiausią šokių aikštelę šalyje. Viena po kitos buvo „serviruojamos“ žymiausių dainų aranžuotės, pripildytos deep house stiliaus ritmų, drebino „Karklę“. Efektingą pasirodymą didžėjus užbaigė „vyšnia ant torto“ – šlovę atnešusiu singlu „Ride it“.

Paskutinis festivalio akcentas buvo visų organizatorių, jau tradicija tapusi, bendra nuotrauka su publika. Į sceną sugužėjusi dalis „Karklės“ organizatorių pasveikino susirinkusius, padėkojo ir kvietė susitikti kitais metais, o toks gestas buvo sutiktas plojimais ir padėkos šūksniais.

Festivalio „Karklė 2.0“ antroji diena / Katažynos Palubinskos nuotr.

Pandemijos mesti iššūkiai ir šviesus žvilgsnis į ateitį

„Dabartinėmis sąlygomis organizuoti  tokio masto renginį – iššūkis ne iš menkųjų. Kas seniau būdavo įprasta festivalių praktika, pavyzdžiui, pasikviesti užsienio atlikėjus, dabar tapo  tikru iššūkiu. Beveik visi procesai pailgėjo, o kur dar išliekanti rizika, jog, pasikeitus situacijai renginys gali išvis neįvykti... Tačiau mums pavyko – festivalyje pasirodė pasaulinio lygio žvaigždės, turėjome itin stiprią lietuviškos muzikos eilutę bei minią ištikimų ir naujų „Karklės“ gerbėjų. Tai įkvepia ateities darbams, kuriuos, viliamės, jog galėsime įgyvendinti pilna energija jau kitąmet“,–teigė vienas festivalio organizatorių Darius Kalinauskas.

Organizatoriai primena, jog pilno formato „Karklė“ festivalis iš 2020-ųjų yra perkeliamas į 2022-uosius. Jam galios bilietai įsigyti 2020-iesiems, kurių dalyviai nepanaudojo šių metų festivaliui.

Fotogalerija:

Festivalio „Karklė 2.0“ antroji diena (32 nuotr.)
+26
Pirmoji festivalio „Karklė 2.0“ diena (106 nuotr.)
+100