Gatvės mados mūzos: Linda Tol – berniūkštis, tikintis rožine
Mados savaičių paparacių numylėtinė – 32-ejų olandė, Milane gyvenanti Linda Tol. Metusi darbą viešųjų ryšių agentūroje Amsterdame, ėmėsi veiklos, kuri ją domino labiausiai, – mados. Tad 2013-aisiais pasaulin paleido tinklaraštį lindatol.com su rausvu prierašu „I believe in pink“, papildydama įtakingiausių gatvės mados mūzų būrį.
Rožinę ji vadina pozityvia, energinga ir miela; spalva, sutariančia su kitomis spalvomis ir atspalviais. Tačiau jos stilius – ne įprastai rožinę spalvą mėgstančioms, klijuojamas barbiškas ar perdėtai moteriškas. Linda pirmenybę teikia berniokiškam stiliui su mergaitiškais akcentais: bleizeriams, švarkams, kiulotams, plačioms kelnėms, „Levi’s“ džinsams, ir tiki, kad ryškių spalvų (ir rožinės) rankinėmis, ypatingais batais galima visiškai transformuoti derinį (mes jai pritariame!). Belieka lūpas pasidažyti.
„Anksčiau derindavau ryškias spalvas, dabar derinu ne spalvas, o skirtingus stilius. Taip išeina sudėtingesnis (ir įdomesnis) derinys“, – sako Linda.
Pirkdama naują drabužį, Linda visų pirma galvoja, kiek derinių su naujuoju garderobo atvykėliu pavyks sukurti. Pirmiausia renkasi esminius (nepainioti su konservatyviais) drabužius. „Po naujų kolekcijų pristatymų užsinoriu ko nors ryškaus ir efektingo. Norėčiau visko „Dries Van Noten“ ir „Gucci“. Po Paryžiaus mados savaičių tradiciškai užsimanau „Chanel“ rankinės.“
Linda Tol mados tinklaraštininkių konkurencijos nebijo. Ji pastebi, kad anksčiau konkurencijos buvo gerokai daugiau, o praėjusiais metais būrys atsisijojo – išliko tie, kurie turi išties autentišką stilių ir atpažįstamą braižą. Talentingiausi, įtakingiausi gatvės madistai konkurencijai atsparūs, nes yra unikalūs.
Tinklaraštininkė bendradarbiauja su itališkuoju „Glamour“ žurnalu, kuris išrinko ją Metų moterimi, darbuojasi interjero salone Milane ir turi ambicijų sukurti savo vardo rožinius lūpų dažus.