„Geriausios KANŲ LIŪTŲ reklamos“: paslaptis – 6 taisyklėse

„Kenzo“ reklama „My Mutant Brain“ / Stop kadras
„Kenzo“ reklama „My Mutant Brain“ / Stop kadras
Šaltinis: Elaima.lt
A
A

„Gerai reklamai užrašyti užtenka pieštuko. Geriausiai reikia daugiau!“ – šiemet skelbia „Geriausios KANŲ LIŪTŲ reklamos“, pradedančios kelionę į kino teatrus. Tad ko reikia geriausiai reklamai? „Geriausių KANŲ LIŪTŲ reklamų“ komanda pateikia apdovanojimais patikrintą receptą.

1. Reklama pasiūlo visiškai naują, originalų požiūrį.

„Išties gera reklama žiūrintįjį priverčia pasijausti šiek tiek nepatogiai, nes tai, ką jis mato – visiškai nauja“, – tvirtina Tony Davidsonas, „Wieden and Kennedy London“ reklamos agentūros kūrybos vadovas.

Kaip kad ši režisieriaus Spike'o Jonze kurta „Kenzo“ reklama „My Mutant Brain“, savo drąsia išmone prie ekrano prikaustanti beveik 4 minutėms!

2. Ji pažadina mūsų emocijas.

Kada žiūrėdami reklamą paskutinį kartą juokėtės? O verkėte? Kada norėjote dar stipriau apkabinti savo mamą, brolį ar dukrą? „Reklama turi paliesti taip, kad jums imtų rūpėti“, – sako koncerno „P&G“ ilgametis rinkodaros vadovas Jimas Stengelis.

Ši socialinė reklama sujaudins ir pačius santūriausius:

3. Ja norisi dalytis.

Šiandienos reklamos kūrėjai sau užduoda klausimą: ar mano kuriama reklama žmonės norės dalytis? Ar ji pasklis socialiniuose tinkluose? Ar žmonės apie ją kalbėsis su draugais? Pačios geriausios reklamos „Youtube“ ir „Facebook“ tinkluose renka daugiamilijonines peržiūras ir skaičiuoja milijonus pasidalijimų.

Antai 2016 metų parolimpinėms žaidynėms skirta „Channel 4“ reklama tapo tikru interneto virusu:

4. Ji meistriškai atlikta.

Gera idėja neverta nieko, jeigu ji nėra gerai įgyvendinta. Arba, kaip sako gyva reklamos pasaulio legenda Johnas Hegarty, „Gera reklama – tai 80 proc. idėjos ir 80 proc. įgyvendinimo“. Geriausiai reklamai tikrai negalioja įprasta matematika.

Paskrajokite kartu su šia ypač meistriškai atlikta reklama:

5. Ji įtikina pirkti.

Reklama priverčia juoktis ir verkti? Puiku. Ja norisi dalytis? Fantastika! Bet ar ji išpildo pagrindinį ją užsakiusio kliento norą – ar ji priverčia pirkti? „Kad apie jūsų produktą sužinojo visi – dar nieko nereiškia. Ar jo nori visi? Štai, kur klausimas“, – klasikinė reklamos legendos Billo Bernbacho frazė.

Britų tinklo „John Lewis“ kalėdinės reklamos kampanija pernai kainavo 7 milijonus svarų sterlingų, o per šešias savaites tinklui sunešė 998 milijonus svarų sterlingų.

6. Ji padeda keisti pasaulį

Jeigu jūs ir nusipirkote labai gerai išreklamuotą produktą, ar širdyje sukirbėjo kažkas daugiau? Ar pašokote nuo sofos, kad dabar pat paaukotumėte kraujo? Kad savo dėmesiu ir darbu padėtumėte pabėgėliams ir karo aukoms? Kad kovotumėte su lyčių ar rasine nelygybe bei stereotipais? „Geriausios KANŲ LIŪTŲ reklamos“ sužadins panašius jausmus.