Geriausios serialų reklamos: ką jums atsakytų Jaunasis popiežius ir Pablo Escobaras?
Viena serija veja kitą, sezonas – sezoną, ir nė nepajunti, kad prie ekrano prilipai iki paryčių. Pažįstamas jausmas? Kai kurie serialai įtraukia taip stipriai, kad visa kita gyvenime nueina į antrąjį planą. Ne mažiau įdomios ir šių serialų reklamos. „Geriausios KANŲ LIŪTŲ reklamos“ pristato plačiai nuskambėjusias ir apdovanojimais pripažintas serialų reklamas.
„Narcos“ ispanų kalbos pamokos
Coma mierda? Malditos malparidos? Ar kada žiūrėdami serialą „Narcos“ karpėte ausimis?
„Netflix“ kanalas sugalvojo originalų būdą, kaip serialą „Narcos“ dar labiau priartinti prie žiūrovų. „Netflix“ sukūrė trumpus vaizdo klipus, kuriuose kultines serialo frazes išverčia ir paaiškina patys serialo herojai. Tarp jų, žinoma, ir Wagneris Moura, įkūnijantis garsųjį narkobaroną Pablo Escobarą.
„Jaunojo popiežiaus“ komentarai
Kas gi nenorėtų sulaukti asmeninės žinutės iš Jude'o Law arba popiežiaus? Kultinio serialo „Jaunasis popiežius“ kūrėjai sugalvojo: seriale J.Law herojus gal ir vengia viešumo, tačiau gyvenime, o tiksliau „Twitter“ socialiniame tinkle turėtų elgtis priešingai.
Vos tik „Twitter“ vartotojai parašydavo kokią nors nuodėmingą žinutę, jiems iš karto atsakydavo „Jaunasis popiežius“, pacituodamas atitinkamą eilutę iš Šventojo Rašto. Tiesa, svarbi detalė: žinutes internautams rašė ne pats J.Law ir net ne serialo kūrėjai, o dirbtinio intelekto programa. Štai tokia XXI a. Bažnyčia!
„Kortų namelio“ apgaulė
O štai Frankas Underwoodas iš „Kortų namelio“ pasielgė taip, kaip iš jo ir galima tikėtis – apmaudamas visus žiūrovus. 2016 metais per JAV Respublikonų partijos kandidatų debatų pertrauka prasidėjusi reklama atrodė kaip įprasta politinė reklama. Televizijos žiūrovai laukė, kada po patosiškų frazių pamatys, kuris gi iš kandidatų užsakė tokią reklamą.
Tačiau, visų nuostabai, vietoj tikro politiko ekrane pasirodė Franko Underwoodo veidas, taip pristatydamas ketvirtąjį populiariojo „Netflix“ serialo sezoną. Sumanu!
„Sostų karų“ drakono šešėlis
Ne mažiau kūrybišką reklamą spaudai sukūrė ir legendiniai „Sostų karai“ iš HBO. Dienraštyje „The New York Times“ pasirodė labai netipinė reklama – serialo drakono šešėlis ant eilinio dienraščio straipsnio. Ir visiems buvo aišku, apie ką eina kalba: naujas sezonas – jau netrukus.
Daugiau kūrybiškų reklamų – „Geriausiose KANŲ LIŪTŲ reklamose“ spalio 24 d. „Forum Cinemas“ kino teatruose 5 Lietuvos miestuose ir Vilniaus kino teatre „Pasaka“.