Ginčo dėl sugadintos „Louis Vuitton“ rankinės atomazga: štai kuo viskas baigėsi
Prieš kurį laiką stilistė Santa Mišenytė socialiniuose tinkluose pasidalijo skaudžia patirtimi – jos vintažinę „Louis Vuitton“ rankinę, bandydami ją atnaujinti, esą sugadino įmonės „Sneaker Spot“ specialistai. Po kurio laiko ginčas dėl to išspręstas – žinoma moteris atgavo pinigus už patirtą žalą.
Rekvizitai.lt nurodo, kad „Kedų kultūra“, MB valdo prekės ženklą „Sneaker Spot“.
Rekvizitai.lt duomenimis, „Sneaker Spot“ – tai vienintelė avalynės restauravimo studija Lietuvoje. Taip pat nurodoma, kad teikiamos ir rankinių bei kitų mados aksesuarų atnaujinimo paslaugos.
„Pasiėmiau savo rankines iš restauracijos ir nežinau, kaip viską pasakyti, nes norisi tiesiog mergaitiškai bliauti. Labai saugau savo rankines, jas pati perku, brangiai moku, tai yra mano turtas. Pergyvenu, man skauda širdį už kiekvieną daiktą. Kadangi rankinė vintažinė nuo dėvėjimo buvo įtrūkęs kampas. Nunešiau ją sutvarkyti ir dabar nežinau, ar buvo geriau ją nešioti, kokia ji buvo, ar dabar – kaip ją man „sutvarkė“. Buvo uždažytos vietos, kurių aš neprašiau dažyti. Mano akimis, spalvos visiškai neatitinka originalių, o nuo storo dažų sluoksnio sutrūkinėjo rankinės oda. Ta vieta, kurioje daiktai lieka beverčiai, vadinasi „Sneaker Spot“. Nukentėjusių yra daug, o jie atsakomybės neprisiima, besiskundžiančius socialiniuose tinkluose tiesiog blokuoja“, – anksčiau socialiniame tinkle teigė stilistė.
Tiesa, ji – ne vienintelė nukentėjusi. Daugiau apie šią situaciją skaitykite čia. Vis dėlto praėjus kuriam laikui ginče su paslaugos tiekėju S.Mišenytės atveju padėtas taškas.
„Po paviešintos situacijos patys daug lanksčiau pradėjo žiūrėti į šią situaciją ir pripažino savo padarytą žalą. Per dvi savaites grąžino pilną sumą, kokia buvo rankinės vertė. Finale tikrai jau gražiai bendravo, nepalyginsi kaip buvo iš pradžių, kol visa tai nebuvo vieša“, – kalbėjo stilistė.
Ji pridūrė, kad tokios vintažinės kaina priklauso nuo būklės – gali būti nuo 800 iki 1600 eurų, tuo metu nauja kainuoja 1700 eurų.
Žadėjo problemas spręsti asmeniškai
„Kedų kultūra“, MB vadovas Laimis Lomonosovas 15min situaciją komentavo lakoniškai: „Pakomentuoti nelabai galėčiau, nes situacija šiuo metu sprendžiama tiesiogiai su kliente ir ieškoma bendrų sutarimų. Informacija yra konfidianciali“.
Paprašytas patikslinti, kaip bus sprendžiami klausimai su ne viena nusivylusia kliente, jis tikino, kad su visais klientais bus susisiekta.
„Matėme, kas dalijasi. Norime tiesiogiai su klientais ieškoti sprendimų šios problemos. Jei kažkas blogai nutinka, stengiamės tvarkyti klientų labui. Bet palikime tai spręsti diskretiškai, su klientais“, – pokalbį baigė L.Lomonosovas.
Valstybinės Vartotojų teisių apsaugos tarnybos Tarptautinių ir viešųjų ryšių skyriaus vedėja Dalia Malinauskienė teigė, kad tarnyba dėl šios restauravimo studijos skundų nėra gavusi.