Drabužių parduotuvės atidaryme būriavosi pasipuošusios garsenybės

Žmonės.lt fotomontažas / Vido Černiausko nuotr.
Žmonės.lt fotomontažas / Vido Černiausko nuotr.
Šaltinis: Žmonės.lt
A
A

Nors pavasaris į Lietuvą ir nenori ateiti, atnaujinti garderobą prieš šiltąjį sezoną skuba daugelis moterų. Būtent dėl to trečiadienio vakarą žinomos moterys atskubėjo į naują drabužių parduotuvę „Chic“. Šventinio vakaro metu ne tik buvo paminėtas naujos parduotuvės atidarymas, bet ir aptartos naujausios pavasario-vasaros mados tendencijos, pristatytas parduotuvės asortimentas.

Prekybos ir laisvalaikio centre „Panorama“ vykusį parduotuvės atidarymą vedė Indrė Kavaliauskaitė-Morkūnienė. Renginiui stilingiausia Lietuvos moteris išsirinko baltą suknelę iš „Chic“ parduotuvės. „Chic“ ambasadorė – modelis Deimantė Andriuškaitė. Mergina džiaugiasi, kad atradus šią parduotuvę dingo galvos skausmas, ką rengtis. „Moteriškumas, elegancija ir jaunatviškumas viename. Džiaugiuosi, kad parduotuvėje galiu išsirinkti ne tik kas dienai skirtų drabužių, bet ir elegantiškų, o kartais net ekstravaganiškų rūbų“, – sako D. Andriuškaitė.

Į drabužių parduotuvės CHIC atidarymą rinkosi žymios moterys/ 2017 m. gegužės 10 d.
Į drabužių parduotuvės CHIC atidarymą rinkosi žymios moterys/ 2017 m. gegužės 10 d. / Vido Černiausko nuotr.

Renginio viešnios, vienos stilingiausių Lietuvos moterų Gražina Baikštytė, Deimantė Kazėnaitė ir Inga Paksaitė-Stumbrienė į šventę atvyko pasipuošusios drabužiais iš „Chic“ parduotuvės. Moteris papirko kokybiškos prekės ir tai, kad čia iš tiesų galima rasti, ką apsirengi. „Chic“ parduotuvė – tikras rojus suknelių mylėtojoms. Jų čia visa gausybė ir paties įvairiausio

stiliaus. „Chic“ – ne tik suknelės, bet ir įvairūs švarkeliai, sijonai, džemperiai, kelnės. Parduotuvėje galima rasti „Toy G“ („Pinko“ antroji linija), „Imperial“, „Vanessa Scott“ ir kitų italų mados namų prekinius ženklus. Parduotuvė savo veiklą pradeda nuo trijų ženklų, tačiau tai dar ne pabaiga. „Tikrai atvešime dar ne vieną ir ne du prekinius ženklus. Juos galėsite įsigyti tik mūsų parduotuvėje“, – žada „Chic“ vadovė Ingrida Ugianskienė.

Į drabužių parduotuvės CHIC atidarymą rinkosi žymios moterys/ 2017 m. gegužės 10 d.
Į drabužių parduotuvės CHIC atidarymą rinkosi žymios moterys/ 2017 m. gegužės 10 d. / Vido Černiausko nuotr.

Renginio metu profesionalūs modeliai pristatė „Chic“ parduotuvėje esančias drabužių kolekcijas. Vakaro dalyvės išvydo kiekvienai dienai skirtų drabužių derinius ir vasaros šventėms, kokteilių vakarėliams skirtus drabužius.

„Chic“ parduotuvėje karaliauja moderni bohema, romantiškas stilius, žemę siekiančios ar trumpos suknelės, viena populiariausių – chaki spalva. Nepamirštas ir džinsas, iš kurio pasiūtos ne tik kelnės, bet ir marškiniai, švarkai. Vyrauja platūs siluetai, su kuriais kiekviena moteris atrodo stilingai. Drabužiai puošti gėlių motyvais, itin populiarūs modernūs marškiniai. Vyrauja ir subtilūs blizgučiai, seksualūs nėriniai, pūstos rankovės. Madingiausias sijonų ir suknelių ilgis – iki kelių ar žemiau.

„Mada gyvena čia!“ – toks yra parduotuvė „Chic“ šūkis. „Chic“ klientės – skubančios, šiuolaikinio pasaulio merginos ir moterys. Jos skaito mados žurnalus, domisi tendencijomis, žiūri madų šou, tačiau nenori laukti drabužių pusmetį ar net ilgiau. „Chic“ klientės nori atrodyti gražiai šiandien, o ne rytoj. „Mūsų parduotuvės klientės perduoda žinią pasauliui į pagalbą savo stiliaus pagalba. Jos neprisiriša prie brangių daiktų, mėgsta įvairovę. Mūsų klienčių įvaizdis yra kuriamas neinvesuojant daug pinigų, tačiau visada atrodant stilingai, o prireikus ir stulbinamai“, – sako „Chic“ vadovė. Ir iš tiesų – iš renginio beveik visos viešnios išvyko įsigijusios naujų drabužių ar aksesuarų, galanterijos gaminių.

Į drabužių parduotuvės CHIC atidarymą rinkosi žymios moterys/ 2017 m. gegužės 10 d.
Į drabužių parduotuvės CHIC atidarymą rinkosi žymios moterys/ 2017 m. gegužės 10 d. / Vido Černiausko nuotr.

Pirmoji „Chic“ (buvusi „Ingrid“) parduotuvė duris atvėrė Kaune. Į ją labai dažnai atvykdavo apsipirkti vilnietės, tad savininkė nutarė taupyti brangų moterų laiką ir atidarė parduotuvę Vilniuje. „Dabar moterims nebereikės važinėti taip toli dėl patikusios suknelės ar kostiumėlio. „Panorama“ yra labai patogioje vietoje, visada yra vietos automobiliui. Na, o apsipirkus, galima ir papramogauti“, – šypsosi įkūrėja.