Jis išvedė iki šiol labiausiai geidžiamą pasaulio žirgelį. Šiuo ženklu pažymėtas automobilis tebegarsina giminės vardą, nors jo kūrėjas Enzo FERRARI (1898–1988) trisdešimt šešeri metai ilsisi Modenos San Kataldo kapinėse.
Negali sakyti, kad ilsisi labai ramiai: prieš septynerius metus Italijos policija sulaikė trisdešimt keturis asmenis, priklausiusius Sardinijos kriminalinei organizacijai „Anonima sequestri“, kuri vertėsi pagrobimais dėl išpirkos. Tąkart nusikaltėliai ketino pavogti karstą su negyvėliu ir šantažuoti šeimą dėl grąžinimo. O pernai automobilių legendą prikėlė kinas. Enzo suvaidino etatiniu Holivudo italu tampantis Adamas Driveris, andai įkūnijęs Maurizio Gucci, jo žmoną Laurą – Penélope Cruz, meilužę Liną Lardi – Shailene Woodley. Venecijos festivalyje pristatyta juosta sukėlė šurmulio – italai piktinosi, kad jų veikėjus ir vėl įkūnija kitataučiai, nieko neišmanantys apie šalies praeitį ir didžius žmones.
Garsųjį tėvynainį yra vaidinę ir italai – gana šviežioje biografinėje dramoje „Ford v Ferrari“ (lietuviškai rodyta pavadinimu „Le Manas ’66. Plento karaliai“) jis turėjo Remo Girone’o veidą. Žinovai vertina 2003-iųjų serialą su Sergio Castellitto ar prieš gerus dešimt metų išėjusią juostą apie nuožmią „Formulės-1“ lenktynininkų Niki Laudos ir Jameso Hunto priešpriešą aštuntajame dešimtmetyje. „Ferrari“ bosą čia taip pat vaidino italas Augusto Dallara. Galų gale yra dokumentinis filmas „Ferrari: Race to Immortality“ („Ferrari: lenktynės į nemirtingumą“). Kelios biografijos. Ir stulbinama tikra istorija apie žmogų, kuris keliskart viską prarado, įgyvendino vaikystės svajonę, įsigudrino visus apgauti net mirties dieną ir paliko po savęs imperiją, kuri šiandien vertinama bemaž 80 milijardų eurų. Per metus jos rinkos vertė padidėjo 43,81 procento.