J.Anusauskienės ir jos mylimojo Nerijaus atostogos Egipte: „Būtų puiki šalis, jei ne keli dalykai“

Jurgos Anusauskienės ir Nerijaus Vernicko atostogų akimirkos / Asmeninio archyvo nuotr.
Šaltinis: Žmonės
2023-04-23 08:58
AA

Fotomenininkė Jurga Anusauskienė kartu su mylimuoju tolimųjų reisų vairuotoju Nerijumi Vernicku atsikvėpti išvyko į vieną populiariausių lietuvių žiemos krypčių – Egiptą. Jurga šioje šalyje paskutinį kartą lankėsi prieš bene 15 metų, todėl pastebėjo pozityvių pokyčių, apie kuriuos papasakojo interviu su portalu Žmonės.lt.

Egipte Jurga Anusauskienė ir Nerijus Vernickas praleido savaitę. Nors, kaip kalbėdama su portalu Žmonės.lt pastebėjo Jurga, žmonėms gali pasirodyti, kad ilgiau, dėl nuotraukų kiekio ir dėl to, kad jos buvo įkeltos į socialinius tinklus jau jiems būnant Lietuvoje.

„Praleidome mažiau laiko nei yra keliamos nuotraukos, bet yra labai paprasta aplinkybė – ten blogas internetas. Kaip juokauju, blogas internetas ir labai daug rusų. Jeigu tuos dalykus apkeitus vietomis, būtų nuostabi šalis“, – šypsojosi pašnekovė.

Jurgos Anusauskienės ir Nerijaus Vernicko atostogų akimirka / Asmeninio archyvo nuotr.

Ši poros kelionė buvo poilsinė. Jurga Egipte lankėsi šeštą kartą, o Nerijus – penktą, todėl jų nebežavėjo ilgos pažintinės kelionės po turistinius objektus.

„Tikrai nebeturėjome tikslo dar kartą keliauti link piramidžių. Nilas irgi praplauktas, Luksoras apžiūrėtas. Tos tolimos ekskursijos ir kelionės labai išvargina, nes turi anksti startuoti, kokią 4 ryto, ir tada iš tų atostogų išeina nebe labai poilsis.

Tai šiuo atveju mes pasirinkome poilsinį formatą, bet, kadangi esame nenuoramos, vis tiek turėjome nedidelių smagių pramogų, tokių kaip pasivažinėjimas keturračiais dykumoje, jodinėjimas kupranugariais, pasiplaukiojimas jachta, nardymas. Pilnai pakako.“

J.Anusauskienė skyrė didelį dėmesį viešbučio pasirinkimui, kadangi turi didžiulę kelionių patirtį, tai žino, kaip tai daryti. „Labai džiugino, kad mūsų viešbučio teritorijoje buvo puikus nardymas, kitus turistus net atveždavo, o mes tiesiog išėję iš kambario per tiltą galėdavome nueiti iki koralinių rifų ir nardyti kiekvieną dieną, kiek tik širdis geidžia“, – džiaugėsi ji, pasakodama portalui Žmonės.lt.

Tai buvo pirmosios Jurgos ir Nerijaus atostogos, todėl buvo proga dar geriau vienas kitą pažinti ir suprasti charakterio subtilybes ar įpročius.

„Nerijaus darbas irgi yra susijęs su kelionėmis, tai mes kartu dviejų kvadratinių metrų kabinoje prakeliavome pusantro mėnesio Šiaurėje ir tris savaites Airijoje, todėl jau vienas kitą esame pasitikrinę kelionėse, Egiptas nebuvo iššūkis.

Bet dar kartą įsitikinau, kad turime pomėgius tiems patiems dalykams, kaip pavyzdžiui, stalo teniso žaidimui kartu, kažko aktyvaus veikimui. Nėra taip, kad vienas norėtų visą dieną gulėti, o kitas ne. Tas džiugina, kad visiškai sutapo mūsų tempas, ritmas, interesai, labai smagu“, – pripažino moteris.

Juokingas nutikimas tas, kad iš pradžių Jurga sakė, jog nori skristi tik ne į Egiptą, nieku gyvu ten žadėjo nevykti, nes iš anksčiau ši šalis buvo palikusi labai prastą įspūdį. „Tada labai kliuvo žmonių mentalitetas, egiptiečiai atrodė labai nepatikimi, buvo neįmanoma nieko nei sutarti, nei suderinti. Bet jie stipriai pasikeitė, mano paskutinė kelionė buvo prieš 15 metų, per tą laiką jie patobulėjo. Mums gidas pasakojo, kad, kol turėjo didelius srautus, jie neturėjo gero aptarnavimo, o dabar srautai labai nukrito dėl pandemijos, karo, ekonominės situacijos ir jie priversti konkuruoti patys tarpusavyje, kas juos skatina stengtis ir iš tikrųjų labai į gerą pasikeitę.“

Šįkart pora savo skrandžiams nemetė iššūkių ir naujų patiekalų neragavo. Tačiau didelį įspūdį paliko vieno produkto kokybė, kokios Lietuvoje rasti beveik neįmanoma.

„Nebijau ištestuoti ir degustuoti, esu smalsi, man svarbu pajusti šalies koloristiką, visada išragauju kažkokius nacionalinius dalykus ir būtinai parsivežu nacionalinės muzikos. Bet kadangi Egipte tiek kartų būta ir mes nekeliavome po šalį, viešbutyje turėjome gerą europinę virtuvę. Vaisiai buvo išskirtinai kitokie, apelsinai buvo sultingi, kokių Lietuvoje mes tikrai jau seniai neberagaujame. O šiaip daugiau buvo europinė turistinė virtuvė, tai progų kažko ragauti kaip ir neturėjome“, – portalui Žmonės.lt kalbėjo fotomenininkė.

Laimė – sveikatos problemų išvengti pavyko. Jurga turi savo būdą, kuriuo pasidalijo ir su Žmonės.lt skaitytojais:

„Pilvo problemos dažnai yra net ne nuo virškinimo, o nuo to, kad mes patenkame į kitą klimatinę zoną ir pilvo protestas yra natūrali organizmo reakcija. Reikia visada turėti savo vaistų, bet mums jų neprireikė. Klasikinė klaida, kurią daro turistai, yra ta, kad jie žino, jog vietinio vandens vartoti negalima, bet bare geria gėrimus su ledukais, o juk jie iš to paties vandens padaryti. Mes tokių klaidų nedarėme, tai ir problemų neturėjome“, – šypsojosi ji.

Iššūkių porai, kaip teigė, nebuvo. Anot Jurgos, jei būtų keliavę per dykumą, gal būtų kas nors nutikę. Jiedu daug nardė, kadangi Nerijus labai myli šią veiklą, ir ją užkrėtė. Visgi juos itin nustebino, kaip egiptiečiai pataikauja rusams:

„Be rusų ir blogo interneto daugiau nieko blogo nebuvo. Lietuvoje esame pripratę prie gero interneto, tai keista, kai buvome taip apriboti. Rusų tikrai daug , jie dominuoja ir jiems yra labai stipriai pataikaujama. Pavyzdžiui, mieste yra parduotuvės su rusiškais užrašais, didžioji dauguma. Mano akimis, tai atrodo labai neteisinga.“

Apskritai, Jurga ir Nerijus turi labai aktyvų gyvenimo būdą, jau dviem metams į priekį yra sudėlioję įvairių dalykų, ir kelionių, ir visko. „Ateis laikas ir pasidalinsime“, – intrigavo ji.

Jurgos Anusauskienės ir Nerijaus Vernicko atostogos Egipte (20 nuotr.)