Justinos Stambrauskaitės įkurto prekės ženklo sėkmė – nebylus atsakas ją kritikavusiems
Prekės ženklo „Le Mirage“ įkūrėja Justina Stambrauskaitė džiaugiasi pastarojo pusmečio laimėjimais. Prieš šešis mėnesius apatinio trikotažo liniją sukūrusi Justina vos spėja vykdyti užsakymus.
O dar visai neseniai J. Stambrauskaitė buvo pristatoma kaip verslininko Danieliaus Bunkaus mylimoji, po to – kaip buvusi jo mylimoji... Atrodė, kad daugiau nebuvo priežasčių žinoti Justinos vardą. Tačiau mergina tai greitai pakeitė savo atkaklumu ir stropiu darbu.
Nuo bralečių kūrimo pradėjusi J. Stambrauskaitė šiandien po „Le Mirage“ ženklu glaudžia chalatėlius, pižamas, naktinius ir ruošiasi dar vienai stilingai naujienai. Kokia ji, Justina kol kas nenori atskleisti.
„Esu beprotiškai laiminga, žengusi pradžios žingsnį, kuris veda prie nepriklausomybės. Ko negalėjau pasakyti prieš metus, dabar galiu ginčytis iki negalėjimo – moterys privalo turėti bent minimalią savo veiklą, kuri pirmiausiai psichologiškai džiugintų pačią ir, be abejo, kurtų finansinį stabilumą.
Nesvarbu, ar būsite dar viena drabužių kūrėja, ar, kaip ir Jūsų draugė, versite karoliukus, darysite makiažus, priauginsite nagus ar piešite šaržus. Jeigu tikite tuo, ką darote bei turite potencialų savo segmentą – PIRMYN! Būtinai klausykite artimiausių žmonių nuomonės, priimkite pastabas bei palaikymą, bet niekada nereaguokite į nepagrįstas nuomones iš šalies. Kol jie bamba „O, Dieve, ir dar viena dizainerė/karoliukų vėrėja/blakstienų meistrė“, mes tyliai skaičiuojam uždirbtus pinigėlius.
AČIŪ už palaikymą ir tikėjimą!
P.S. siunčiu nuoširdžius linkėjimus savo buvusiajam, kuris nuolat kartodavo: „Kas tu be manęs būsi? Tu be manęs – niekas!“ Tos skyrybos buvo vienas geriausių mano gyvenimo sprendimų!“ – feisbuke rašė J. Stambrauskaitė.