Niekam ne paslaptis, kad grupės „Naujos pupytės“ lyderė Oksana Pikul-Jasaitienė kadais buvo viena iš seksualiųjų „Olialia“ mergaičių.
Šis karštas prekės ženklas buvo toks populiarus, kad su ilgakojų šviesiaplaukių merginų atvaizdais kurti ne tik seksualieji kalendoriai, bet ir gamintos įvairios „Olialia“ ženklo maisto prekės – bulvių traškučiai, gėrimai, ledai...
- Oksana ir Simas Jasaičiai mini pirmąsias vestuvių metines: „Gyvenimas – tikras malonumas“
- Įvertinkite Katažinos ir Deivydo Zvonkų vestuvių svečių stilių
- Oksana Pikul-Jasaitienė ir Liepa Mondeikaitė – aistringos krepšinio sirgalės
- Agnės Jagelavičiūtės sukritikuota Oksana Pikul: „Kai neturi lėšų reklamai, lieka pilstytis purvais“
- Oksana Pikul-Jasaitienė nustebino tamsių plaukų šukuosena
- Oksaną Pikul-Jasaitienę šokiravo Agnės Jagelavičiūtės žodžiai radijo laidoje
- Oksana Pikul-Jasaitienė parodė, ką „Pop Ladies“ veikia užkulisiuose prieš koncertus
- Simą Jasaitį į treniruočių stovyklas Palangoje kaskart lydinti Oksana Pikul: „Žmonos buvimas šalia – reikalingas ir naudingas“
- Oksana Pikul-Jasaitienė iš pat ryto sulaukė vyro Simo staigmenos: „Tai priminimas, kad myli“
Karštą pirmadienio rytą O.Pikul-Jasaitienė pasidalijo nuotrauka, kurioje ji reklamuoja „Olialia“ prekės ženklo ledus. Kailinė kepurė, plati šypsena, ryškiai raudona liemenėlė: ne tik vyrų, bet ir moterų žvilgsniai prieš keletą metų krypo tokios reklamos link.
„Radau seną, bet mielą reklamą. Karštai vasaros dienai“, – po ja šypsodamasi parašė Oksana.
Jos gerbėjai su nostalgija atsiminė tokius ledus, gyrė, kad jie buvo gardūs, o štai kiti negailėjo paspaudimų „patinka“ po viliojančia reklama.
Žmonės.lt primena, kad „Olialia“ prekės ženklas iš prekybos dingo 2011-ųjų rudenį. Tuomet „Olialia“ atstovai teigė, jog viskas turi pradžią ir pabaigą, todėl pasitraukti jie nusprendę tuomet, kai prekės ženklas buvo dar labai populiarus, o ne visiškai išsisėmęs.