Lietuvių dizaineris atrado nišą – pristatė naują drabužių prekės ženklą vyrams
Pastebėjęs, kad daugelis Lietuvos dizainerių koncentruojasi į moterų madą, drabužių kūrėjas Kęstutis Lekeckas ėmėsi kolekcijos vyrams ir pristatė naują vyriškų drabužių prekės ženklą „Harmman“.
Individualumą pabrėžia ir verslo aprangoje
Dešimtmetį mados namuose dirbantis dizaineris sako pastebėjęs tendenciją, kad vyrai ėmė stipriau domėtis savo įvaizdžiu ir aprangos detalėmis: beveik 80 proc. dizainerio klientų šiandien sudaro vyrai. „Tai rodo, kad vyrams įdomu turėti kažką naujo savo garderobe. Be to, Lietuvoje labai trūksta kūrėjų ar parduotuvių vyrams, ieškantiems oficialaus stiliaus drabužių“, – apie pribrendusį poreikį sukurti naują prekės ženklą vyrams pasakoja K. Lekeckas.
Kūrėjas teigia, kad surasti tinkamus drabužius sudėtingiausia vyrams, užimantiems aukštas pareigas ar besisukantiems verslo srityje. „Etiketas reikalauja tam tikro aprangos stiliaus: business traditional, business casual, black tie, mainstream business casual ir kt. Visgi tai, ką lengvai randame masinės pasiūlos parduotuvėse, susidaro vaizdas, jog pasirinkimas labai ribotas. Būtent todėl net ir griežtos klasikinės linijos drabužiuose ieškojau išskirtinių akcentų,“ – pasakoja K. Lekeckas. Kolekcijoje „Harmman“ dizaineris pristato klasikinius švarkus, kelnes, paltus, marškinius, megztinius bei kitus aksesuarus, papildytus moderniomis interpretacijomis: užapvalintos linijos, netradicinis proporcijų derinimas (pavyzdžiui, ilgesnis antkišenis) ar net subtilūs Baltų kultūros elementai.
„Švarkams panaudojau 9 skylučių ragines sagas, kuriose išsiuvinėti eglutės, voro ir vėjo etnomotyvai. Manau, kad lietuvių kultūra yra tai, kuo mes galime būti įdomūs sau ir kitiems, pabrėžti savo individualumą“, – apie išskirtinius dizaino sprendimus pasakoja K. Lekeckas.
Lietuviai išlieka santūrūs, tačiau stilingi
Pasak dizainerio, didžioji dalis Lietuvos vyrų mėgsta rinktis saugius variantus, tačiau tai nereiškia, kad jie neturi mados suvokimo ar skonio. Vietoje ryškių spalvų ar provokuojančių detalių, lietuviai paprastai renkasi santūrumą ir solidų įvaizdį. „Ne visose situacijose vyras gali laisvai reikšti savo fantaziją per aprangą, nes yra tam tikri įpareigojantys dalykai ir susiformavęs aplinkinių mentalitetas, taip pat aprangos etiketas. Mada daro stiprią įtaką ne tik moterims, bet ir vyrams, tačiau kurdamas naują kolekciją vyrams stengiausi orientuotis į lėtąją madą – tai išlaikyta klasikinė linija su moderniais elementais. Tai, kas šiuolaikiška, bet nepasensta vos po pusmečio, dizaineriams pristačius naujas kolekcijas“, – pasakoja dizaineris.
„Harmman“ kolekcijoje dominuoja intelektualūs pilki, mėlyni bei juodi atspalviai. Neretai sunkiai apibūdinamos spalvos sukuria solidumo įspūdį. Paltams ir kostiumams naudojamos medžiagos – natūrali aukščiausios kokybės šukuotinė vilna, medvilnė, o prabangūs drabužiai siuvami iš kašmyro, angoros vilnos, taip pat šilko.
Atkreipė dėmesį, kas svarbu vyrams
Remiantis šiuolaikinio vyro filosofija, kolekcija sukurta ne tik dalykiškiems, bet ir aktyviems, skubantiems vyrams. „Žinau, kad jiems svarbu ne kiekybė, o kokybė, tad spintoje visada turi būti derinių, tinkančių kelioms progoms. Kolekcijos išskirtinumas – paprastas formalios drabužių eilutės derinimas su kasdieniniu stiliumi. Tai atradimas vyrams, kurie turi išlikti oficialūs darbe ir kartu visada turėti kiek mažiau dalykišką, laisvalaikiui skirtą aprangą neoficialiems susitikimams ar vakarams“, – pasakoja dizaineris.
Dar vienas privalumas, kuris labai aktualus – apsipirkimo patogumas. Pasak dizainerio, išsirinkti puikiai tinkantį kostiumą ar švarką vyrui gali būti sudėtinga užduotis, nepaisant prekės ženklo kokybės. Būtent todėl parduotuvėje esančioje siuvykloje vyrams bus koreguojami drabužiai pagal jų kūno proporcijas ir matmenis.