Maistas, mada, grožis, žaislai: kas bus populiaru ir madinga 2017-aisiais?
Atsisveikinome su 2016-aisiais. Metais, kai aprangos parduotuvių vitrinose knibždėte knibždėjo palaidinių atviru pečiu; kai restoranų meniu buvo gausybė patiekalų su įdomiais padažais; kai kompiuterinių žaidimų garbintojai iš proto ėjo dėl senovinių žaidimų konsolių, primenančių jų vaikystę. O dėl ko vartotojai eis iš proto 2017-aisiais, domėjosi „The Washington Post“.
Maistas
2017 metais pusryčiai išpopuliarės visame pasaulyje. „Technomic“ maisto industrijos tyrimų firma numato, kad restoranai ir kavinės pusryčiams tieks ne vien burrito; į pusryčių meniu jie pradės įtraukti Azijos, Afrikos ir Vidurio Rytų ingridientus bei prieskonius. Bendrovė teigia, kad lankytojai gali tikėtis tokių patiekalų kaip shakshuka, į kurios vieną iš versijų įeina kiaušiniai, avinžirniai, lapiniai kopūstai, fetos sūris ir aštrus pomidorų padažas. Taip pat eroje, kurioje riebalai nebelaikomi dietų priešu (kaip kad būdavo anksčiau), „Technomic“ ekspertai tikisi, kad restoranų ir kavinių savininkai negailės ne tik sviesto, tačiau ir taukų bei lajaus.
Tuo tarpu Nacionalinė restoranų asociacija (National Restaurant Association) prognozuoja, kad 2017-aisiais išpopuliarės netradiciniai mėsos patiekalai, tokie kaip austrių kepsnys arba merlot kepsniai (vidurinė kulno raumens dalis šalia karkos). Asociacija taip pat tikisi, kad daug dėmesio susilauks ir havajietiškas žalios žuvies patiekalas poke.
Mada
Pasiruoškite 9-to dešimtmečio sugrįžimui, tačiau nusiraminkite ir nesapnuoktie košmarų apie apdarus tiesiai iš serialo „Designing Women“. Sidney Morgan-Petro, tendencijų prognozių firmos „WGSN“ mažmeninės prekybos redaktorė, sako, kad tiesioginio estetinio 1980-ųjų atgimimo nepamatysime. „9-tasis dešimtmetis atgims ne tiek tiesioginiu pavidalu, o labiau tam tikromis idėjomis“, – sako S.Morgan-Petro.
Tad, pavyzdžiui, galime tikėtis pamatyti daugybę plačių bei laisvų, didesnių proporcijų apdarų. Tobulai priglundančius džinsus keis laisvai krintančios kelnės. Tobulai tinkančius ir prigludusius viršutinius rūbus keis kokoną primenantys, žemę siekiantys paltai ir striukės.
Tačiau bene geriausias didelių proporcijų rūbų pavyzdys bus palaidinių su plačiomis rankovėmis ir banguotų sijonų virtinė. Varpelio, fleitos formos rankovės, rauktos, pūstos rankovės – šie siluetai jau dabar traukia madisčių akį, ir labai tikėtina, kad 2017-aisiais tai bus didžiausias mados klyksmas.
„Manau, kad dizaineriai pastebėjo šio lengvabūdiško kirpimo bei siluetų populiarumą“, – teigė Katie Smith, vyriausioji mados prognozavimo firmos „Edited“ analitikė.
S.Morgan-Petro taip pat numato, kad „sportinį laisvalaikio“ stilių pakeis, kaip ji vadina, „sportinis prabangos“ stilius. „Matysime pamėgtus sportinio stiliaus elementus, tačiau jie atrodys rafinuočiau“, – sakė S.Morgan-Petro.
Kitaip tariant, vietoje įprastų sportinių tamprių, kurias dėvime smulkiems darbams atlikti, investuosime į tokį apdarą, kuris yra toks pat patogus, pasiūtas iš techninio audinio, tačiau labiau panašus į įprastas kelnes.
TAIP PAT SKAITYKITE: Stiliaus patarimai moterims, perkopusioms 50-metį
Grožis
Grožio verslas grubiai išsiskaido į keturias sritis: makiažas, odos priežiūra, plaukų priežiūra ir kvapas. Karen Grant, „NDP Group“ rinkos tyrimų firmos grožio industrijos analitikė, sakė, kad makiažas yra ta sritis, kuri 2017-aisiais įgaus nežemišką pagreitį. Antakių priežiūros priemonės, tokios kaip tamsinantis gelis ir formavimo pieštukai, pasak K.Grant, turėtų būti ypač populiarūs. NDP tyrimų duomenimis, šių produktų pardavimas per paskutinį ketvirtį išaugo net 37 proc., kadangi vešlesni, Lilly Collins stiliaus antakiai išlieka madingi.
K.Grant taip pat prognozuoja, kad 2017-aisiais populiarūs išliks lūpdažiai ir kontūravimui skirtos makiažo priemonės (tai produktai, naudojami ant veido, strategiškai paryškinantys jūsų kaulų struktūrą).
Kodėl K.Grant mano, kad augs makiažo priemonių pardavimas? Nes atsiras naujų prekių ženklų ir naujų produktų. Pasak Karen Grant, makiažo priemonių pardavėjai yra „apdovanojami visomis į šią sritį atkeliaujančiomis inovacijomis“.
Prietaisai
Ateinančiais metais klestės balsu aktyvuojami skaitmeniniai padėjėjai, tokie kaip „Google Home“ ir „Amazon‘s Echo“. Shawnas DuBravacas, Vartotojų technologijų asociacijos (Consumer Technology Association) vyriausiasis ekonomistas, sakė, kad ankstyvieji šių prietaisų pirkėjai greičiausiai taps esminiai šios technologijos populiarumo katalizatoriai šiais metais.
„Daugėjant šių technologijų turėtojų, greičiau sklis ir žinia apie jas“, – sakė S. DuBravacas.
Kitaip tariant, dažniau susidursime su šiais prietaisais, pavyzdžiui, nuėję pas draugus matysime, kaip jie naudojasi „Echo“ sudarydami vakarėlio grojaraštį, ar apsilankysime pas giminaitį, liepiantį „Google Home“ įtraukti pieną į pirkinių sąrašą. Kai vartotojai vis dažniau susidurs su šių technologijų naudojimu, galbūt net patys susigundys tokią turėti.
Taip pat verta paminėti, kad šių įrenginių naudojimas išpopuliarės iš dalies dėl to, kad patobulėjo tuos prietaisus varančios technologijos. Sh.DuBravacas sakė, kad prieš 25–27 metus balsu aktyvuojami padėjėjai klaidingai suvokdavo žodžius beveik 100 proc. atvejų. Tai reiškia, kad tokie prietaisai beveik niekada nesuprasdavo vartotojų teisingai. 2013-aisiais šis skaičius sumažėjo iki 25 proc. Dabar šis skaičius siekia vos 5 proc.
„Per pastaruosius 30 mėnesių šių technologijų progresas buvo didesnis nei per pastaruosius 30 metų“, – sakė Sh.DuBravacas.
Žaislai
Šie metai bus neįprastai darbingi žaislų, susijusių su didžiuoju ekranu, industrijai. Jimas Silveris, žaislų apžvalgos tinklapio „TTPM“ vadovas, sako, kad įprastais metais būna išleidžiami 8 filmai, susiję su didžiulėmis prekybos licencijavimo programomis. 2017 metais bus išleista apie 20 filmų, patenkančių į šią kategoriją.
Nauja „Transformerių“ serija kino teatruose pasirodys šią vasarą. O Žmogus voras, žaislų pasaulyje labiausiai perkamas „Marvel“ komiksų veikėjas, turėtų būti labai paklausus po naujo filmo „Žmogus voras: Grįžimas namo“ debiuto. Kovo mėnesį „Disney“ taip pat išleis 1991-ųjų klasika tapusios animacijos „Gražuolė ir Pabaisa“ filmo versiją, kurioje vaidins „Hario Poterio“ sagoje išgarsėjusi Emma Watson. Tai taip pat greičiausiai sukels susidomėjimą žaisliniais šio filmo herojais.
Verta paminėti, kad žaislų industrija galėtų stipriai pasipelnyti iš filmų premjerų tvarkaraščio. Vietoje kalėdiniu laikotarpiu užgriuvusios filmų apie žaislus lavinos, šiais metais laukia nuolatinis filmų srautas, priversiantis vaikus tempti savo tėvus į žaislų parduotuves.
Be su filmais susijusių žaislų, viena iš „The Toy Insider“ leidėjų Laurie Schacht įspėja apie šiuolaikinės 9-to dešimtmečio eros kalbančio meškiuko versijos išpopuliarėjimą. Šis žaislas greičiausiai išpopuliarės tėvų, savo vaikystėje žaidusių su originalia šio meškino versija, dėka.
TAIP PAT SKAITYKITE: Jaukios valandos su šeima: 12 idėjų nuolatiniam klausimui „Ką veikti?“