„Dabar visi sako, kad esu įžymybė“, – kvatoja Amerikoje gyvenanti virtuvės šefė Simona LAUREN (33). Lietuvė didžiulio aplinkinių dėmesio sulaukė nugalėjusi itin populiarioje televizijos kanalo „Food Network“ laidoje „Chopped“.
„Nuo pirmų dienų Amerikoje jutau, kad čia tokie dalykai labai svarbūs ne tik paprastiems žmonėms, bet ir tiems, kurie valdo restoranus, – pasakoja Arizonos valstijoje ketverius metus gyvenanti Simona. – Kai galimiems darbdaviams pateikdavau įspūdingą savo gyvenimo aprašymą, pastebėdavau, kad to neužtenka. Jiems būdavo nelabai svarbu, kokiuose restoranuose dirbau Lietuvoje ar Norvegijoje, – klausdavo, gal apie mane rašė žurnalai, rodė televizija...“
Tai supratusi, Simona pradėjo aktyviau reikštis socialiniuose tinkluose: ėmė instagrame pasakoti apie savo veiklą, kelti patiekalų nuotraukas. Ten praėjusių metų rudenį „Chopped“ kūrybinė komanda ją ir surado.
„Food Network“ – Amerikoje populiarus kanalas, priklausantis „Warner Bros. Discovery“ žiniasklaidos ir pramogų konglomeratui. „Chopped“ – viena žiūrimiausių laidų, pasak Simonos, turbūt antra po „Pragaro virtuvės“. Į ją patekti nėra paprasta, todėl lietuvės ne vienas klausė, kaip jai pavyko. „Tai labai rūpi ir mano kolegoms, nes dalyvavimas šioje laidoje šefui suteikia daug žinomumo, o jei dirbi kokiame nors restorane – ir didesnį atlyginimą“, – pabrėžia.
„Chopped“ – tai kulinarinis realybės šou, kurio kiekvienoje serijoje susitinka vis kiti keturi šefai. Jie iš pateiktų ingredientų turi paruošti tos laidos temą atspindintį užkandį, pagrindinį patiekalą ir desertą. Nugalėtojui atitenka dešimt tūkstančių dolerių.