Naujausioje „H&M“ kolekcijoje „Conscious Exclusive“ – sušiuolaikinta meno istorija ir tvarūs audiniai
Į „H&M“ parduotuves nauji drabužių modeliai atkeliauja kiekvieną savaitę, tačiau 4 kartus per metus šis švedų gigantas pristato išskirtines kolekcijas, viena jų – jau kelerius metus iš eilės kovą pristatoma „H&M Conscious Exclusive“ kolekcija. Ji ypatinga ne tik kiekvienais metais vis nauja idėja, bet ir tvariais audiniais, iš kurių pasiūti drabužiai.
Šių metų „H&M Conscious Exclusive“ kolekcijos kūrėjai atidavė pagarbą vaizduojamajam menui, iš kurio sėmėsi įkvėpimo – elegantiškuose, įdomių konstrukcijų drabužiuose ir aksesuaruose gausu užuominų į žinomus dailės kūrinius.
Kolekcijoje galima rasti ne vieną laisvai krentančią, laisvo silueto suknelę, plačių lengvo audinio kelnių, formą išlaikančių sijonų, stileivoms patiks ir žavingas struktūruotas trumpas švarkelis ar erdvus paltukas, kurio švelniai žibantis audinys toks įdomus, jog norisi jį paliesti.
Daugelis drabužių gausiai, tačiau subtiliai dekoruoti – printais, primenančiais paveikslus ar skulptūrų atspaudus, siuvinėjimais, karoliukais. Tačiau ne visi drabužiai tik elegantiškai rimti – pavyzdžiui, trumpa šviesi suknelė dvelkia saulėta vasariška diena, o platūs balti marškiniai – dažais kvepiančiomis dailininko dirbtuvėmis...
Neatsitiktinai šios kapsulinės kolekcijos pristatymo proga Paryžiaus Taikomosios dailės muziejuje atidaroma paroda „Fashion Forward – 300 years of Fashion“, kurią remia „H&M“. Būtent šio muziejaus mados kolekcijų archyvų peržiūra ir įkvėpė kompanijos dizainerius sukurti menišką kolekciją, kuri dera prie šiuolaikiško gyvenimo ritmo.
Naujosios kolekcijos veidu tapo modelis ir meno redaktorė Julia Restoin Roitfeld, garsiosios mados ikonos Carine Roitfeld dukra.
„Vienas iš mano mėgstamiausių kolekcijos drabužių yra trumputė asimetriška suknelė, įkvėpta Gustave Moreau paveikslo. Man labai patinka, kaip sąmoningai parinktas, tvarus audinys derinamas su seno paveikslo motyvais. Nuostabu, kad galime kurti tvarius drabužius, kurie tiktų net einant raudonuoju kilimu“, – teigė ji.
Kuriant šią kolekciją naudotas ekologiškas šilkas, kanapių pluoštas, perdirbtas lino pluoštas ir „Tencel®“ mišiniai, taip pat ir naujoviškos medžiagos – iš perdirbto stiklo pagaminti karoliukai ir akutės, iš perdirbto sudėvėto džinso pagamintas „Denimite“ pluoštas.
„Iš novatoriškų tvarių audinių, naudojant puošnius pagražinimus, kurtoje kolekcijoje gausu užuominų, vyrauja formų ir audinių įvairovė, kurią vainikuoja gausiai puošti aksesuarai ir dekoratyvinio meno įkvėpti dailūs mažmožiai“, – teigia kūrybinė „H&M“ patarėja Ann-Sofie Johansson.
Nuo balandžio 7-osios „H&M Conscious Exclusive“ drabužių, batelių ir aksesuarų bus galima įsigyti internetu ir maždaug 180 parduotuvių visame pasaulyje, tarp jų ir vienoje parduotuvėje Lietuvoje, Vilniuje.