Naujoji Olivios Palermo kolekcija bankrutuojančiai kompanijai

„Banana Republic x Olivia Palermo“ pavasaris–vasara'18 kolekcija / Vida Press nuotr.
„Banana Republic x Olivia Palermo“ pavasaris–vasara'18 kolekcija / Vida Press nuotr.
Šaltinis: Elaima.lt
A
A

Ne naujiena, kad senos geros drabužių kompanijos sulaukė sunkmečio – kai gatvės mada tapo „vienintelė ir tikra“, o atrodyti unikaliam, „cool“, čia ir dabar yra gatvės pamaivų rūpestis. Tad tokie dešimtajame dešimtmetyje sėkmingi prekės ženklai kaip „Banana Republic“, „Gap“, „Abercrombie & Fitch“, „Tommy Hilfiger“ ir pan. išgyvena nelengvus laikus.

Dešimtojo dešimtmečio mados moto – prekės ženklas, logotipas, nebeaktualūs šiandien, tad šios kompanijos pakibo lyg ir mados skaistykloje, iš kurios yra tik du keliai: uždaryti duris arba bendradarbiauti su mados influencerėmis, kuriant avalynės, drabužių ir aksesuarų kolekcijas. Problemos, nustūmusios minėtas kompanijas į mados užribį, – riboto asortimento ir neaktualaus dizaino, tačiau didelio tiražo uniformiški drabužiai, siūlomi prabangą arba / ir statusą mėgstančiam pirkėjui. Tik tam pageidaujamam pirkėjui trūksta kokybės ir stiliaus, o vidutinių pajamų pirkėjas paprasčiausiai tų daiktų neįperka.

Taip atsitiko ir „Banana Republic“, įstrigusiai nesėkmingame išpardavimų, nuolaidų, akcijų ir agresyvaus internetinio marketingo maratone. Ekspertai sako, kad tokioms didžiulėms kompanijoms atsigauti galimybių mažai, tačiau BR nepasiduoda: sekdama Tommy Hilfigerio pavyzdžiu (šis sukūrė kolekciją su Gigi Hadid), kompanija pasiūlė Oliviai Palermo kurti jungtinę kolekciją. Ne tik kolekciją – tapti „Banana Republic“ ambasadore (tai Olivia nebegalės urmu pirkti „Zaros“ asortimento?!). Olivia – įtakinga mados pasaulio asmenybė, o jos stilių seka beveik 5 milijonai. „Banana Republic“ gerbėjų skaičius nesiekia milijono.

Gigi Hadid ir Tommy Hilfigeris
Gigi Hadid ir Tommy Hilfigeris / Vida Press nuotr.

Naujoji kolekcija – toli nuo tradicinio BR stiliaus, ir dėl to verta dėmesio. Joje – skoningas miksas militaristinių švarkų, paltų auksinėmis sagomis ir sutažu, derinamų su bohemiškomis plevenančiomis ir aksominėmis daugiasluoksnėmis suknelėmis. Modernios, su architektūrišku dekoru suknelės ir palaidinės greta nostalgiškų atlasinių, klasikiniai lietpalčiai ir utilitaristinės striukės su unikaliomis detalėmis.

Olivia Palermo – viena iš puikiausiai derinančių audinius, raštus, proporcijas ir stilius madisčių, o kolekcija yra nepriekaištinga. Madingos spalvos, faktūros ir raštai 70 modelių, kainuojančių nuo 38 iki 1000 dolerių, kolekcijoje.