Raudonojo kilimo paslaptys – už papuošalų dėvėjimą žvaigždėms dizaineriai moka
Visai neseniai įvykus „Auksinių gaublių“ apdovanojimams, pokalbius apie kiną šįkart ir vėl užgožė pokalbiai apie ceremonijos svečių stilių. Kadangi garsenybių įvaizdį ant raudonojo kilimo pastebi ne tik žiniasklaida, bet ir socialinių tinklų vartotojai, prekių ženklams puošti aktorius savo kūriniais yra sumani marketingo strategija. Vos per vieną naktį įžymybių dėvimi kūriniai gali išpopuliarinti ne tik jaunus dizainerius, tačiau ir žinomi prekių ženklai gali pasigirti staigiai išaugusiais elektroniniais pardavimais. Prabangaus garsenybių įvaizdžio ypatumus atskleidžia gemologė Dana Ribas.
Kadangi konkurencija tarp stilistų vis didėja, o mados industrija plečiasi, norint būti matomu reikia imtis išskirtinių priemonių. „Vis dažniau dizaineriai moka garsenybėms už tai, kad jos puoštųsi jų kūryba. Ypač, jei tai – renginio vedėjas ar nominacijos pranešėjas. Ant raudonojo kilimo žengiančios žvaigždės pasirašo sutartis, kurios įpareigoja tam tikrą skaičių kartų žurnalistams paminėti, kokius papuošalus jos dėvi“, – paslaptį atskleidžia Tel Avivo deimantų biržos narė. Sumokėti įžymybėms už tam tikro papuošalo dėvėjimą yra pigiau negu jį tiesiog padovanoti, kadangi jo vertė dažnai būna labai įspūdinga. Tokia įspūdinga, kad įsižiūrėjus galima pastebėti – garsią aktorę ant raudonojo kilimo lydi ne vien tik antra pusė, bet ir diskretiški apsaugos darbuotojai.
„Nors pirmiausiai dėmesį patraukia tviskanti suknelė, juvelyrikos matomumas yra ne ką mažiau svarbus. Įvairūs aksesuarai yra dažniau prieinama prekė paprastiems mados vartotojams ir dizaineriams atneša didesnį pelną nei aukštosios mados drabužiai, kurie įprastai būna vienetiniai, kuriami nebūtinai dėl pardavimų, bet tam, kad atkreiptų dėmesį”, – pasakoja deimantų ekspertė D. Ribas.
Įdomu tai, kad juvelyrikos kūrėjai labiausiai nori moteris puošti arčiau veido dėvimais papuošalais. Būtent auskarai arba vėriniai vertinami brangiausiai, nes jie geriausiai matomi spaudoje pasirodančiose nuotraukose. Mažesnėmis kainomis įvertinami dėvimi žiedai ar apyrankės.
D. Ribas atskleidžia, kad vis tik pasiūlymų puoštis išskirtinėmis brangenybėmis sulaukia tik aukščiausio lygio žvaigždės. Nesulaukę tokio pasiūlymo – prabangius papuošalus nuomojasi. D. Ribas sako, kad papuošalų nuoma – ir lietuvėms nesvetima paslauga. „Prieš ypatingus vakarėlius ir pas mus į saloną išsinuomoti papuošalų užsuka kai kurios Lietuvos pramogų pasaulio žvaigždės. Tiems, kas slapčia spėliojo – iš kur pas jas tiek papuošalų, štai jums ir atsakymas.“
Įžymybių pasirodymai dėvint tam tikrus aksesuarus yra ne tik prekės ženklo įvaizdžio formavimas ar pardavimų skatinimas. D. Ribas teigia, kad didžiosioms juvelyrikos bendrovėms raudonasis kilimas yra proga pademonstruoti savo naujausias kolekcijas. Dažnai garsenybės dėvi papuošalus, kurių dar net negalima įsigyti. Jos gauna progą pirmosios pasaulyje pasipuošti naujausios mados tendencijomis išsiskiriančiais aksesuarais.
„Reikia nepamiršti, kad garsenybėms siūlomi įspūdingi papuošalai didina ir pačios asmenybės žinomumą, nes tai suteikia didesnį šansą pakliūti į žiniasklaidos akiratį. Jeigu žvaigždė renginyje niekuo neišsiskyrė arba nelaimėjo jokio apdovanojimo, žurnalistams ji gali būti įdomi bent jau dėl pasirinkto įvaizdžio. Ir tai dažnai būna ne pačios garsenybės nuopelnas, o stilistų, juvelyrikos arba mados kūrėjų. O juk stilingiausia vakaro viešnia pavadinta aktorė gali tikėtis ir dar pelningesnių bendradarbiavimo su garsiausiais mados namais pasiūlymų“, – teigia deimantų ekspertė D. Ribas.