„Redirected“ tapo žiūrimiausiu visų laikų filmu Lietuvoje

Andrius Žiurauskas filme „Redirected / Už Lietuvą!“ / Pauliaus Makausko nuotr.
Andrius Žiurauskas filme „Redirected / Už Lietuvą!“ / Pauliaus Makausko nuotr.
Šaltinis: Žmonės.lt
A
A

Pasibaigus antram savaitgaliui Lietuvoje ir užsienyje rodomo režisieriaus Emilio Vėlyvio filmo „Redirected“ pasaulinė versija padėjo kino juostai tapti visų laikų žiūrimiausiu filmu Lietuvoje. Iki šiol žiūrimiausią kino juostą Lietuvoje „Tadas Blinda. Pradžia“ filmas „Redirected“ jau aplenkė 5 tūkst. žiūrovų, į kino sales pritraukęs daugiau nei 307 tūkst. kino gerbėjų.

„Po „Redirected / Už Lietuvą!“ premjeros sausį atrodė, kad filmą spėjo pažiūrėti visi gerbėjai. Visgi pristatę pasaulinę jo versiją įsitikinome, kad į kiną vis dar plūsta tūkstančiai žiūrovų. Pastebėjome, kad norinčių išvysti „Redirected“ tarpe netrūksta ir ištikimiausių filmo gerbėjų, kurie nedvejodami žiūri „REDIRECTED“ antrą ar trečią kartą. Tai geriausias įvertinimas filmo komandai ir paskatinimas toliau kurti“, – sako „Redirected“ prodiuserė Asta Liukaitytė.

Į lyderio poziciją „Redirected“ išsiveržė ir „IMDB“, didžiausios pasaulyje internetinės filmų duomenų bazės, sudaromame reitinge. „Redirected“ tapo geriausiai „IMDB“ svetainėje įvertintu 2014 m. išleistu filmu, kuris turi surinkęs bent 10 tūkst. lankytojų balsų. Skandalingos kino juostos gerbėjai negailėjo „Redirected“ aukščiausių įvertinimų ir padėjo lietuviškam filmui aplenkti tokias pasaulines premjeras kaip „Iksmenai: Praėjusios ateities dienos“ ar „Dingusi“. Šiuo metu „Redirected“ vertininimas tarp  11,5 tūkst. žiūrovų „IMDB“ siekia 9 balus.

Lapkričio 7 d. „Redirected / Pasaulinė versija“ pristatyta užsienio kino teatruose ir bus parodyta keliasdešimtyje šalių Europoje, Amerikoje ir Azijoje. Atnaujinta sėkmingiausio lietuviško filmo versija rodoma ir Lietuvos kino teatruose. 

„Redirected“ sukūrė prodiuserių kompanija „Kino kultas“. E. Vėlyvio juodoji veiksmo komedija surinko 4, 887 mln. litų pajamų ir tapo pelningiausiu visų laikų Lietuvos filmu. Žiūrimiausią kino juostą Lietuvoje pamatė daugiau nei 307 tūkst. žiūrovų. Oficialus filmo gerbėjų puslapis socialiniame tinkle „Facebook“ surinko daugiau nei 37 tūkst. gerbėjų.