Robertas Kalinkinas grįžta ant tarptautinio podiumo – Kijevo mados savaitėje

Robertas Kalinkinas ir jo nauja kolekcija / E. Juozaitytės ir G. Varnaitės nuotr.
Robertas Kalinkinas ir jo nauja kolekcija / E. Juozaitytės ir G. Varnaitės nuotr.
Šaltinis: Elaima.lt
A
A

Ketvirtadienį dizaineris Robertas Kalinkinas po kelerių metų pertraukos grįžta ant tarptautinio podiumo ir pristato kolekciją „Mercedes-Benz“ Kijevo mados savaitėje. Pasaulinei rinkai skirta kolekcija „Aurora“ – tai aliuzija ne tik į žaižaruojančią Šiaurės pašvaistę, bet ir į neišsemiamus žmogaus charakterio klodus.

Tai bene didžiausias regiono mados renginys, du kartus per metus pritraukiantis žymiausius tarptautinius mados leidinius bei įtakingiausius mados verslo atstovus. Šį kartą čia lankysis ne tik tokių leidinių kaip „Vogue“, „Forbes“, „W Magazine“, bet ir „Barneys“, „Harvey Nichols“, „Farfetch“ ambasadoriai.

„Pagrindinis mano įkvėpimo šaltinis buvo žmogaus asmenybės įvairiapusiškumas. Kiekvienas mūsų yra nedalomas, tačiau kartais – itin sudėtingas ir daugiasluoksnis vienetas. Turime platų savybių, jausmų ir emocijų spektrą, kuris vienaip ar kitaip iškyla į paviršių“, – pasakoja R. Kalinkinas.

„Minimalistiški, švaraus kirpimo drabužiai buvo specialiai sukurti pabrėžti šį įvairovės grožį ir padėti išreikšti skirtingas asmenybes.“

„Robert Kalinkin“ ss'18
„Robert Kalinkin“ ss'18 / Eglės Juozaitytės nuotr.

2018-tųjų pavasario–vasaros kolekcijoje gausu netipiškų šiltajam sezonui baltos kaip pienas ir juodos kaip anglis spalvų, tarp kurių įsiterpia sodrūs spalvų akcentai bei žaižaruojančios detalės, tik paryškinančios švarius kaip drobė drabužius. R. Kalinkinas, kurdamas minimalius, preciziško kirpimo, besiplaikstančius siluetus, itin didelį dėmesį skyrė moters judėjimo laisvei. Tinklelio ir šilkinės detalės žaidžia su moteriškomis formomis, o permatomos medžiagos ir sluoksniai vasaros aprangai teikia gyvumo.

Dizaineris priduria: ,,Savo mados namuose neturiu konkretaus moters įvaizdžio, nes manau, kad tai paprasčiausiai netinkama, ir kiekvienas žmogus yra nuostabiai išskirtinis, tad su ,,Aurora” noriu parodyti pasauliui, kad paprasti, dėvimi drabužiai gali tapti esminiu požiūrį, vertybes ar nuotaiką atspindinčiu ženklu.“