Sveiko gyvenimo šalininkams skirta plaukų kosmetika, kurią įkvėpė gamta
Kosmetikos gigantas „L`Oréal Paris“ sukūrė „premium“ klasės plaukų priežiūros prekės ženklą „Botanicals Fresh Care“. Tai – trys linijos: „Geranium Radiance Remedy“, „Coriander Strength Cure“ ir „Safflower Rich Infusion“.
Gegužės 19 dieną į Vilniaus restoraną „Panama Food Garden“ susirinkusiems žiniasklaidos atstovams buvo akcentuojama, kad šių linijų veiksmingumą ir išskirtinumą garantuojantys komponentai – pelargonijų eterinis aliejus, kalendrų sėklų aliejus ir dažinių dygminų aliejus – itin aukštos kokybės, jų žaliavos auginamos ir ruošiamos gamtai draugiškais būdais; kad produktuose nėra silikono – jį pakeitė puoselėjamasis sojų ir kokosų aliejų kompleksas, nėra parabenų – juos pakeitė apsauginių medžiagų derinys, nėra dažiklių; kad šios priemonės tinka veganams, nes jose nėra jokių gyvūninės kilmės komponentų, be to, jos biologiškai skaidžios.
„L’Oréal“ taiko specialų kriterijų, vadinamą natūralumo koeficientu. Jis rodo pusiausvyrą tarp medžiagos kilmės ir išgavimo proceso metu atliekamos transformacijos. Kuo didesnis koeficientas, tuo natūralesnė medžiaga. Kompanijos atstovė pabrėžė, kad atrinktos sudedamosios medžiagos pasižymi itin geru efektyvumo ir natūralumo santykiu.