Tarp „What's Next?“ pranešėjų – Juozas Statkevičius, „Saatchi&Saatchi“ ir „Behance“ atstovai
Kitą savaitę vykstanti „What's Next?“ kūrybos konferencija pristato dar 3 pranešėjus, kurių pasiekimai, ilgas kūrybos kelias ir įvairialypiškumas įkvėps siekti užsibrėžtų tikslų ir tobulėti kasdien.
Prie konferencijos pranešėjų prisijungia Lietuvoje tarp kūrybininkų labai pamėgtos platformos „Behance“ atstovas iškalbingasis Kennethas Shinabery, taip pat vienos žymiausių pasaulio reklamos agentūrų „Saatchi & Saatchi Europe“ kūrybos instruktorius Jonathanas Howardas.
Trečiasis pranešėjas, kuris papildo daugiau nei 30 jau paskelbtų dalyvių sąrašą, yra aukštosios mados kūrėjas, kostiumų dailininkas, gyvenime ir savo socialiniuose tinkluose daugybę sekėjų turintis – Juozas Statkevičius.
Sėkmė lydi tokius, kaip Jonathanas Howardas
Reklamos mokykla „The Atomic Garden Vilnius“ pristato įvairialypį ir įkvėpiantį savo srities profesionalą Jonathaną Howardą.
Jonathanas lavino savo kūrybiškumą vienose žymiausių pasaulio reklamos agentūrų („Saatchi & Saatchi“ ir „BBDO“), daugybę metų dirbo su improvizacija, komedijos žanru, ruošė aktorius ir rašytojus scenai bei ekranui.
Šiuo metu jis yra reklamos guru, inovacijų ir startuolių konsultantas bei investuotojas, „Saatchi & Saatchi Europe“ tinklo kūrybos instruktorius. Taip pat jis dėsto „The Atomic Garden Vilnius“.
„Savo kūrybiniame kelyje esu dirbęs net tik su į kūryba orientuotais žmonėmis, bet ir jaunaisiais nusikaltėliais ir buvusiais kaliniais – taigi, manau, prijaučiu maištingiems kūrybiškų žmonių protams“, – sako J. Howard.
Socialiniai tinklai išpopuliarina, bet ir žudo
Kita ne mažiau kūrybiška ir visapusiška asmenybė yra Kennethas Shinabery iš Niujorko, šiuo metu gyvenantis Berlyne. Jį „What's Next?“ organizatoriai surado kaip vienos didžiausių kūrybos platformų „Behance“ atstovą, tačiau, pasirodo, šis žmogus yra daug daugiau: kūrybos vadovas, grafinis dizaineris ir socialinių medijų vystytojas.
Jis kalbės apie kūrybą ir socialinius tinklus. „Socialiniai tinklai gali žmogų iškelti, nustumti arba išvis nokautuoti. Jei žaidimą žaidi teisingai – laimėsi“, – sako K. Shinabury ir taip atskleidžia, kuria linkme kryps jo pranešimas.
Jis ne tik bendradarbiauja su „Behance“, pasauline kompanija „Adobe“, kuruoja „Wacom“ galeriją internete, bet ir spėja pats kurti meną.
„What's Next?“ kūrybos konferencijos otkutiuras
Viena didžiausių ir netikėčiausių „What's Next?“ žvaigždžių yra Juozas Statkevičius. Jis, beje, taps ir vienos „What's Next?“ tradicijos pradininku.
J.Statkevičius neskaitys įprasto pranešimo. Tai bus viešas interviu su kūrėju apie kūrybą, jos užkulisius, sunkumus ir šuolius. Viešo interviu forma bus atskleista spalvinga J.Statkevičiaus asmenybė ir kur link juda mados industrija.
„Didžiulė garbė, kad toks žmogus, kuris puikiai derina kūrybiškumą, kokybę ir verslą, dalyvaus mūsų konferencijoje“, – sako „What's Next?“ bendraorganizatorė Živilė Diavara.
Konferencija – jau kitą savaitę
Konferencijos metu, lapkričio 6-7 dienomis menų fabriko „Loftas“ teritorijoje, mažesnėje salėje savo sėkmės istorijas pasakos pasaulį nustebinę lietuvių projektai, o vienoje iš erdvių įsikurs dizaino ir inovacijų ekspozicija. Taip pat gretimoje erdvėje vyks nemokama, visiems atvira, dizaino mugė „Uptown Market“.
Primename, jog tarp pirmųjų paskelbtų „What's Next?“ pranešėjų yra futuristė iš Islandijos Hlin Helga, virtuvės šefas Deivydas Praspaliauskas, buvęs geltonas teletabis Nikky Smedley, filosofas Kristupas Sabolius, robotų kūrėjas Kristijonas Vasiliauskas, paslaugų dizaino ekspertas Reima Ronnholm, rašytoja Jasmina Kallay ir daugelis kitų.
„What's Next?“ konferencijos bilietai www.bilietupasaulis.lt