Taupant laiką ir pinigus: be jokio minimalaus krepšelio mokesčio internetu užsakyti galima net ir vieną prekę
Per karantiną itin išpopuliarėjusi maisto prekių pristatymo į namus paslauga daug kam jau tapo įpročiu, o artėjant žiemai ir sugrįžus virusinėms ligoms galimybė neišeinant iš namų apsirūpinti produktais vėl tapo aktuali.
Prekybos tinklo „Rimi“ elektroninės komercijos vadovė Margarita Petraševičienė teigia, kad apsipirkimams e. parduotuvėje didelę įtaką daro tiek orai, tiek siūlomos akcijos, leidžiančios sutaupyti ne tik pinigų, bet ir laiko apsiperkant.
Pirkėjai ieško patogumo ir saugumo
Į fizines parduotuves sunkiau išsiruošti prastu oru, o kartais tiesiog gaila laiko, kurį sugaištame vaikštinėdami prekybos centre.
„Pastebime, kad statistika atspindi pirkėjų srautus: subjurus orams ar prasidėjus užkrečiamų virusinių ligų sezonui, užsakymų padaugėja. Žmonės nori apsipirkti patogiau ir saugiau, tad, kaip ir kiekvieną vėlyvą rudenį, taip ir šį, užsakymų skaičiai auga.
Elektroninės parduotuvės teikiamus privalumus labiausiai pamėgo didžiųjų miestų – Vilniaus, Kauno, Klaipėdos ir Šiaulių gyventojai, kurie jau išsiugdė įprotį apsipirkti patogiau ir greičiau“, – sako M.Petraševičienė.
Norėdami pasiekti ir atokesnių miestų bei miestelių gyventojus, nuo šios vasaros „Rimi“ padvigubino teritoriją, kurioje jau veikia prekių užsakymo į namus paslauga. Dabar ji teikiama ir Panevėžio, Alytaus, Birštono, Prienų, Radviliškio, Gargždų, taip pat ir didžiųjų miestų priemiesčių, kai kurių sodų bendrijų gyventojams.
„Pastebėjome, kad tokios paslaugos labai reikėjo miestelių, iš kurių važinėjama dirbti į didelius miestus, gyventojams. Jei iš Ukmergės kasryt išsiruošiama į Vilnių, iš Kuršėnų – į Šiaulius, o iš Prienų – į Kauną, tai nemažai laiko sugaištama kelyje ir norisi jį pataupyti patogiai bei greitai apsiperkant“, – pasakoja „Rimi“ elektroninės komercijos vadovė.
Ateities apsipirkimai – naudojantis „Drive“ paslauga
Pasak M.Petraševičienės, užsisakyti prekes ir jas atsiimti „Drive“ punkte, neišlipant iš automobilio, kai darbuotojas atneša pirkinius ir įdeda į automobilio bagažinę, itin populiaru Skandinavijos šalyse.
„Ką tik atidarytoje naujoje „Rimi“ parduotuvėje Zujūnuose, šalia Vilniaus, pirmą kartą tokio formato prekybos centre įdiegėme „Drive“ paslaugą. Ji turėtų pasiteisinti užmiesčių gyventojams, kurie grįždami iš darbo tiesiog atsiims užsakytas ir surinktas prekes parduotuvėje. Be kitų privalumų, elektroniniu būdu užsisakant produktus, renkamasi iš plataus „Hyper Rimi“ prekių asortimento – ten galima rasti to, ko nėra nedidelėje fizinėje parduotuvėje šalia namų.“
„Neseniai, atsižvelgdami į pirkėjų pageidavimus, „Rimi“ įvedė dar vieną naujovę – internetu užsakyti jau galima kad ir vieną prekę be jokio minimalaus krepšelio mokesčio. Šia galimybe naudotis bus galima atsiimant prekes parduotuvėse arba naudojantis „Drive“ paslauga. Be to, jau galima pasinaudoti ir nauja akcija: apsipirkus „Rimi.lt“ elektroninėje parduotuvėje už 35 eurus, prekės į namus pristatomos nemokamai. Populiari ir vasarą pradėjusi veikti greitojo prekių atsiėmimo paslauga – Vilniaus, Kauno, Klaipėdos ir Šiaulių gyventojai užsakę prekes, per pusvalandį jas gali atsiimti numatytuose prekybos taškuose“, – sako e. komercijos vadovė.
Geras būdas sutaupyti
Apsipirkdami elektroninėje parduotuvėje taupome ne tik degalus ar laiką – sutaupyti galima ir renkantis prekes bei pasinaudojus specialiomis akcijomis.
„Elektroninė parduotuvė patogi ir tuo, kad čia galima lengvai palyginti įvairias panašių produktų kainas, paieškoti pigesnių variantų, tokių kaip privačios etiketės „Rimi Basic“ prekės, kurios yra puikios kokybės, bet pigesnės. Be to, naršydami virtualiai, greičiau rasite veganiškus ar ekologiškus produktus, kurių pasirinkimas yra išties didelis, taip pat anksti sužinosite apie laukiančias kalėdines akcijas, kurios ruošiamos visoms prekių kategorijoms.“
Ekspertė pasakoja, kad „Rimi.lt“ yra ir specifinių, jau išpopuliarėjusių nuolaidų, kurios galioja kartą ar du per mėnesį, pirmadieniais, tik perkantiems elektroninėje parduotuvėje.
„Tai geras būdas nusipirkti tikrai būtinų prekių, nesusigundant spontaniškais pirkiniais, kaip kartais atsitinka fizinėse parduotuvėse“, – sako M.Petraševičienė.