Alfas Ivanauskas: būsime pirmieji, kurie maistą pjaustys ir gamins lazeriu
Pasaulyje mobiliųjų įrenginių naudotojų – jau 2,2 milijardo! Tokią stulbinamą statistiką pateikia populiarus skaitmeninės rinkodaros puslapis eMarketer. Tai žinutė visai rinkai apie vis didesnę inovacijų įtaką verslui, ir, kad norint pasiekti vartotojus privaloma peržiūrėti ligšiolines rinkodaros taisykles.
„Pasitelkus inovacijas daug lengviau įgyvendinti net ir pačius beprotiškiausius sumanymus, pavyzdžiui, paruošti išskirtinį deserto šou su lazeriais, – mintimis dalijasi inovatyvius sprendimus savo veikloje nuolat diegiantis „Virtuvės mitų griovėjų“ (VMG) įkūrėjas Alfas Ivanauskas. – Tiesa, dėl inovacijų kaltės, o gal jų dėka, net ir kaip norėdami pabūti tik su savimi, negalime – esame pasiekiami visur ir visada“.
Anot A. Ivanausko, tai, kad šiuolaikinės technologijos neleidžia atitrūkti nuo veiklos, verčia verslininkus stipriai pasukti galvas. Spartus technologijų tobulėjimas lemia, jog darosi vis lengviau pasiekti vartotoją, tačiau tai dar nereiškia, kad jį lengviau įtikinti įsigyti prekę ar paslaugą.
Kadangi šiuolaikinis vartotojas tapo labai išrankus ir įnoringas, daugelis marketingo specialistų į procesą ėmė žiūrėti kūrybiškiau, ėmėsi naujų inovatyvių sprendimų, kad inovacijos taptų sėkmės istorijas kuriančia jėga.
Atsirandant vis daugiau galimybių pasiekti reikiamą auditoriją, tuo pat metu randasi ir dar didesnių iššūkių, nes ilgalaikėje perspektyvoje neužtenka vien originalių idėjų – reikia nuolat eiti koja kojon su technologine pažanga.
„Buvome pirmieji, sugalvoję patiekti maistą ant šviečiančių platformų, o dabar dar būsime ir pirmieji, kurie maistą pjaustys ir gamins lazeriu. Pastaroji idėja buvo subrandinta jau seniai, tačiau teko palūkėti, kol technologijos pažengs tiek, kad ji taptų lengvai įgyvendinama.
Taip pat skaitykite: Naudingiausių košių trejetukas ir keptos avižinės košės receptas
Nuostabu, kaip viskas taip sparčiai vystosi – gali pirmiausia subrandinti netradicines idėjas galvoje, o tik paskui galvoti, kaip jas įgyvendinti“, – komentuoja VMG įkūrėjas, pridurdamas, kad technologijų dėka galime įgyvendinti tai, kas atrodo neįtikinamiausia, ir būti įdomiems, atrodo, net ir viskuo persisotinusiai visuomenei.
Pasak „Digital Academy“ įkūrėjo Domo Vyšniausko, du faktai – šiuolaikinis žmogus tapo sunkiai suviliojamas vien tik gražiais pažadais ir vartotojai nuo išmaniųjų technologijų niekada nenutolsta toliau nei per du metrus – privertė verslininkus kurti naujas strategijas. Kadangi šiuolaikinis vartotojas tapo labai išrankus ir įnoringas, daugelis marketingo specialistų į procesą ėmė žiūrėti kūrybiškiau, ėmėsi naujų inovatyvių sprendimų, kad inovacijos taptų sėkmės istorijas kuriančia jėga.
Kaip tikslingai išnaudoti inovatyvius sprendimus rinkodaroje, bus galima išgirsti Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) konferencijoje „LiMA Day Kaunas‘2015“ spalio 14 d., Kaune.