„H&M“ kuria bendrą kolekciją su „Moschino“
Gigi Hadid tiesioginė transliacija „Instagram“ socialiniame tinkle atskleidė: kitas „H&M“ bendras dizaino projektas kuriamas su „MOSCHINO“ – populiariu Italijos prekės ženklu, kuriam Jeremy Scott, 2013 m. tapęs kūrybiniu vadovu, suteikė naujos popkultūrą atspindinčios energijos.
Kolekcijos „MOSCHINO [tv] H&M“ gaminių nuo lapkričio 8 d. bus galima įsigyti internetu ir atrinktose „H&M“ parduotuvėse visame pasaulyje.
Gigi Hadid vaizdo transliacija buvo rodoma skaitmeniniuose ekranuose metiniame „MOSCHINO“ vakarėlyje Koučeloje, Kalifornijoje ir tiesiogiai transliuojama „H&M“ socialiniuose tinkluose. Šia svarbia naujiena svečiai buvo nustebinti po vidurnakčio. Jeremy ir Gigi buvo apsirengę pirmaisiais deriniais iš „MOSCHINO [tv] H&M“ kolekcijos. Tai kolekcija, kupina gyvumo, žaismingumo ir humoro, dėl ko šis prekės ženklas šiandien yra vienas iš labiausiai mėgstamų mados pasaulyje. Jeremy Scott „H&M“ sukūrė naujas „MOSCHINO“ kolekcijas moterims ir vyrams bei visą aksesuarų asortimentą, o taip pat ir keletą papildomų prekių, kurios visus nustebins.
„Labai džiaugiuosi dėl „MOSCHINO [tv] H&M“. Visą gyvenimą dirbau siekdamas užmegzti ryšį su žmonėmis per madą, o ši bendradarbiavimo galimybė leis man pasiekti daugiau savo gerbėjų, nei iki šiol būčiau galėjęs tai padaryti“, – teigia Jeremy Scott, „MOSCHINO“ kūrybinis vadovas.
„MOSCHINO [tv] H&M“ yra tobula partnerystė šiandieniniame mados pasaulyje, sujungianti popkultūrą, gatvės stilių, logotipus bei prabangą. Jeremy Scott yra nuostabus – jis žino, kaip suderinti linksmybes ir madą bei užmegzti ryšį su savo gerbėjais visame pasaulyje“, – teigia Ann-Sofie Johansson, „H&M“ kūrybinė patarėja. „MOSCHINO [tv] H&M“ kampanija yra visiškai nauja, socialinę ir tradicines medijas apimanti televizijos koncepcija, kuri įgyvendinama keliose platformose ir kuria siekiama iš naujo patraukti skaitmeninio pasaulio naudotojų dėmesį bei juos sužavėti.