Jovani pristato singlą „Running Heart“: už kūrinio slepiasi išskirtinė komanda
Jonas Nainys-Jovani pristato naują singlą „Running Heart“. Trankiems rudens vakarams skirtą kūrinį atlikėjas išleidžia su viena didžiausių pasaulyje leidybos kompanijų „Warner Music Group“.
Melodingą ir šokti verčianti singlą Jovani pristato kartu su prodiuseriu NOTSOBAD ir vokiečiu vokalistu Chrisu Crone. Už kūrinio slepiasi išskirtinė komanda – dainą Jovani sukūrė kartu su vienu ryškiausiu Vokietijos didžėjumi Robinu Schulzu dirbančiais dainų kūrėjais.
„Tai daina apie meilę, apie tas akimirkas kai vienam sunku, o kitas besąlygiškai palaiko ir myli“, – apie naują singlą „Running Heart“ pasakoja Jovani.
Kūrinys pasirodė ir su išskirtiniu, gražiausias vasaros akimirkas prisiminti priversiančiu vaizdo klipu.
„Klipe pamatysite dviejų geriausių draugių kelionę į muzikos festivalį. Turėjau išskirtinę galimybę grodamas „Karklės“ festivalyje įtraukti publiką į klipo filmavimą. Susirinko keli tūkstančiai žmonių ir mes visi turėjom labai gerą laiką. Viliuosi klausytojams ši daina taps savotišku meilės himnu ir įkvėpimu mylėti ir dalintis meile“, – sako Jovani.
Jovani yra vienas garsiausių lietuvių elektroninės muzikos kūrėjų. Nuo 2018 m., kada pradėjo solinę karjerą, Jovani yra išleidęs daugybę didelės sėkmės sulaukusių hitų. Atlikėją socialiniuose tinkluose seka daugiau kaip 420 tūkstančių gerbėjų, jo vaizdo klipai peržiūrėti virš 115 mln. kartų.
„Euforiškas pabėgimas į klubą“ – taip Jovani kūrybą apibūdino įtakingas muzikos žurnalas „Billboard“.
Dar didesnių simpatijų lietuvių atlikėjui neslėpė dažnai svarbiausiu balsu klubinės muzikos pasaulyje vadinamas „EDM.com“, teigiantis, kad Jovani ir Jazzu bendras hitas „Keep It To Myself“ buvo vienas geriausių 2018-ųjų metų kūrinių, turintis „viską, kas mums patinka elektroninėje muzikoje“.
Jovani singlas „Be Right Back” pernai tapo vienu populiariausiu vasaros šokių muzikos kūriniu Lietuvoje. Vos tik pasirodžiusio kūrinio žodžių vaizdo klipas net keletą savaičių išbuvo pirmoje populiariausių „YouTube“ vaizdo įrašų sąrašo vietoje, klipas iki šios dienos peržiūrėtas beveik 3 mln. kartų.