Moksleivės fotosesijoje kviečia kovoti su savo baimėmis

„Q“ fotosesija / A. Steponavičiaus nuotr.
Šaltinis: Elaima.lt
AA

Jaunimo liniją palaikantis prekės ženklas „Q“ lietuvišką vasarą sutinka šokdamas į baseiną. „Qool Pool“ – taip pavadinta naujoji fotosesija, kurioje į objektyvą žvelgia ne profesionalūs modeliai, o merginos, paauglių vardu kviečiančios drąsiai švęsti savo unikalumą.

Smiltė, Ugnė ir dvi Saulės entuziastingai priėmė ne tik baseino, bet ir objektyvo iššūkį. Fotografo Artūro Steponavičiaus nuotraukose išskiriamas kiekvienos individualumas, scenarijaus neapriboti vaidmenys.

„Kalbėdami jaunimui, paaugliams viską dažnai dažome juodai, tačiau tai mūsų, suaugusiųjų, požiūris. Šį kartą sąmoningai rinkomės prabilti ryškiai, pozityviai. Juk vasara! „Q“ komandą papildė šaunios moksleivės, visos unikalios. Kaip daugelis paauglių. Merginos kviečia drąsiai nerti į gyvenimą, pasitikėti savimi, tvirtai žinoti, kad vien savo buvimu esame džiugesys pasauliui“, – pasakoja „Q“ įkūrėja Diana Adomaitė.

Marškinėliai dovanoja minutes, skirtas Lietuvos „Jaunimo linijai“, kurios savanoriai teikia emocinę paramą jaunimui telefonu ir internetu. Surinktos minutės virsta realiais pokalbiais, padedančiais spręsti kylančias problemas ir užbėgti už akių skaudiems pasirinkimams.

„Šiai fotosesijai sąmoningai pakvietėme merginas, kurios nėra profesionalūs modeliai. Merginas, kurioms „svarbu ne ūgis, o smūgis“. Pati augau garsiai kartodama šią frazę, ją man įskiepijo mama. Skirtumus pavertėme pranašumu – dinamiškomis, gyvomis nuotraukomis“, papildo iniciatyvos kūrybos vadovė Eglė Bagdonaitė.

„Q“ marškinėlių fotosesija (9 nuotr.)
+3
Skaitykite daugiau