Monika Pundziūtė-Monique: „Savo įvaizdžiu aš pabaigiu kiekvienos dainos eilutes“
Nuolat besišypsanti, visada žavinga ir, žinoma, stilinga. Monika Pundziūtė-Monique savo įvaizdžiui skiria daug dėmesio ir tai daro dėl svarbios priežasties. Mat, sako atlikėja, asmeninis stilius jai yra tarsi savotiškas kūrybos epilogas – būdas užbaigti melodiją ar paskutines dainos eilutes. Todėl savo įvaizdžiu Monique parodo požiūrį, nuomonę, asmenybę, jausmus. Tačiau kas yra didžiausias jos spintos favoritas bei kuo atlikėją nustebino mados ir stiliaus prekybos platforma „Zalando“? Apie tai Monique pasakoja pati.
– Esi pasakiusi, kad vienai aprangos detalei jauti ypatingą trauką – negali ramiai pro ją praeiti ir nepriglausti savo spintoje. Taip kalbėjai apie batus. Ar juos iki šiol esi taip stipriai įsimylėjusi?
– Visiška tiesa. Ši meilė niekur nedingo ir turbūt niekada nedings. Ruošiantis naujajai „Zalando“ vasaros kampanijai, Lietuvoje vyko fotosesija. Tuomet man pasiūlė apsiauti juodai baltus, klasikinius, kilstelėtos platformos „Converse“ sportbačius, kuriuos dabar aviu visada. Su jais važiavau prie jūros, buvau ant scenos – nebegaliu išsiskirti. Šie batai dabar yra mano mylimiausi, patogiausi ir didžiausi favoritai.
– Vadinasi, batai yra labiausiai mėgstama stiliaus dalis?
– Tikrai taip, jų turiu daugiau, nei pačių drabužių. Tiksliai neskaičiavau, kiek porų guli mano spintoje, nes neaviu jų kiekvieną dieną, o kartais nuo jų tenka ir nuvalyti dulkes. Batus aviu skirtingoms progoms, kai kurie yra labai ekstravagantiški, išskirtiniai, sunkiai priderinami kasdieniuose įvaizdžiuose. Tačiau suprantu, kad negaliu jų atsisakyti, nes atsiranda bent viena proga metuose, kai iš spintos ištraukiu idealiai jai tinkančią batų porą.
– Stiliaus perlas yra tik batai ar turi ir kitą favoritą? Be kokio drabužio arba aksesuaro neįsivaizduotum romantiškos vakarienės, pasirodymo scenoje?
– Pasimatymą ir mano koncertą sietų vienas drabužis – plačios kelnės. Nesvarbu: džinsai, pasiūtos iš minkšto audinio, kostiumo. Visą laiką kelnes dėviu platėjančias – nuo kelių, viršaus, pačios apačios. Labai įvairiai. Visos mano kelnės turi šią detalę, jos sieja kiekvieną aprangos derinį.
Savo spintą pradėjau keisti tuomet, kai išsiaiškinau, koks yra mano figūros tipas. Tada pradėjo kisti ir drabužiai. Taip spinta po truputį tapo jaukesnė, tikrai mano. Drabužiai pradėjo skirtis nuo tų, kuriuos mačiau socialiniuose tinkluose, dėvimus kitų merginų. Nustojusi pataikauti svetimiems skoniams atradau individualumą. Nusprendžiau, kad noriu platinti apatinę kūno dalį drabužiais. Todėl ir nebeišsiskiriu su mėgstamiausiomis kelnėmis.
– Kokia būtų unikalioji Monikos stiliaus ir įvaizdžio kryptis?
– Dirbdama esu priversta dažnai puoštis, ruoštis, todėl kasdienai noriu atsvaros. Antraip niekada nejausčiau skirtumo tarp scenos ir gyvenimo. Taigi, įprastai man yra artimas sportinis, gatvės stilius. Turiu ne vieną drabužį, kuris apsmukęs, apkritęs, bent viena dalimi platus. Tikrai mėgstu taip rengtis, nes jaučiuosi patogiai, gražiai. Toks stilius kartu yra ir labai universalus.
– Ką stilius tau reiškia apskritai, kuo jis svarbus kūrybos, scenos žmogui?
– Man stilius atrodo kaip sakinio pabaiga. Kūrybos žmogus melodija, dainų žodžiais daug ką sakyti pradeda. Tačiau stiliumi jis visa tai užbaigia. Juk nebaigtas sakinys yra niekam neaiškus. Todėl stilius viską sujungia: kaip jautiesi, kas esi, ką nori pasakyti. Kartais netgi parodo, kokią grupę žmonių atstovauji. Ką palaikai, kokį turi požiūrį. Stilius yra savotiškas finalinis akordas.
– O ši vasara – kokios spalvos, deriniai, aksesuarai labiausiai mėgstami?
– Dabar spalvos man nebereiškia vasaros, nes jas sunku derinti, man pačiai tai yra iššūkis. Šis sezonas labiau – drabužių kirpimas. Man svarbiausia yra drabužių forma. Kokios drabužio rankovės, ar jis patrumpintas, pailgintas. Šią vasarą gražiausiai atrodo paaukštintas liemuo ir pakirptas viršus. Mano figūrai tai labiausiai tinka.
– Puikiai atrodai ir naujausioje „Zalando“ kampanijoje „Vasara yra mūsų“. Vykai į Kroatiją, susipažinai su daug skirtingų žmonių. Kokį įspūdžių bagažą parsivežei namo?
– Kur tik keliauju, dairausi naujų pažinčių, bendraminčių. Šįkart susipažinau su labai fainais žmonėmis – „Zalando“ ambasadoriais. Dauguma jų – muzikantai, tai mane labai maloniai nustebino. Dar ir dabar vienos merginos išleisto albumo klausausi. Todėl ryšys, kurį matome kampanijos nuotraukose, vaizdo klipuose, nėra suvaidintas. Tai labai nuoširdus, gražus, per porą dienų užsimezgusios draugystės rezultatas.
Man labai patinka ir „Zalando“ bendradarbiavimo ideologija. Ji yra apie tai, kas esame kiekvienas individualiai. Stilistai mums nerinko drabužių iš anksto, visada klausė, ar su šiais rūbais jaučiamės gerai, siūlė ieškoti savo stiliaus. Vertinu, kad visada yra svarbi žmogaus savijauta, išraiška, laisvė. Nesijaučiau kaip reklamos modelis. Jaučiausi, kad esu asmenybė, žmogus, kuris rūpi. Toks jausmas aplanko kaskart užsukus ir į „Zalando“ platformą.
– Ar dažnai joje apsipirkinėji ir kokį drabužį ar aksesuarą paskutinį kartą įsigijai?
– Dabar planuoju vieną didžiulį apsipirkimą. Perku dažnai ir tai darau todėl, kad „Zalando“ turi ką pasiūlyti visiems skoniams. Tačiau man labiausiai patinka tvari mada, kurią šioje platformoje galiu rasti. Besirūpinantiems, kaip drabužiai buvo pagaminti, „Zalando“ turi didelę atskirą pasiūlą. Taip radau ne tik draugiškų aplinkai, bet ir labai išskirtinių, įdomių, iki šiol nematytų drabužių. Tai mane labiausiai ir „užkabino“.
Ačiū už pokalbį!