Sporto ir laisvalaikio prekės ženklas „Audimas“ pristatė naują vasaros kolekciją, sukurtą bendradarbiaujant su „KristiAndress“ mados namais. Harmonija dvelkianti kolekcija pasiūlė naujovę, įkvėptą šiuo metu visame pasaulyje išpopuliarėjusios spalvinimo knygelių suaugusiems manijos. Pirmą kartą drabužius Lietuvoje nuspalvinti galės ir patys pirkėjai.
„Kurdami riboto leidimo kolekcijas su dizaineriais akcentuojame išskirtinę idėją. Pagrindinis šios kolekcijos išskirtinumas – tai „KristiAndress“ mados namų dizainerės Kristinos Kalinauskaitės ranka piešti piešiniai, kuriais dekoruojama didžioji dalis gaminių. Mums patiko dizainerės pasiūlyta idėja, kurios inspiracija tapo spalvinimo knygos suaugusiems. Jų tikslas – skatinti atsipalaiduoti, sužadinti vidinę ramybę, meditaciją, pasinerti savojo „aš“ link. Remiantis šiuo įkvėpimu buvo sukurta kolekcija Lietuvoje, prie kurios prisidėti galės kiekviena pirkėja“, – kalbėjo „Audimo“ prekės ženklo vykdomoji direktorė Vesta Krungolcienė.
Idėja sužavėjo viešnias, juokavusias, kad dabar tikrai užsiims spalvinimu -tuo, kam neturėjo laiko nuo vaiksytės.
„KristiAndress“ prekės ženklas garsėja savo išskirtiniais piešiniais ir dekoratyvumu. Kaip teigia dizainerė, šioje kolekcijoje ji įliejo ir daug savęs. Ranka pieštuose dekoruose jungiasi du jos pasauliai – fantazijų bei realusis. Pasak K. Kalinauskaitės, rūbas turi nešti žinutę, tuomet jis tampa ypatingu, brangiu.
„Kurdama rūbus siekiu kilstelti žmogų emocionaliai. Noriu, kad su mano drabužiu, nepriklausomai kaip jis save vertina, žmogus jaustųsi pakylėtas. Galimybė patiems individualizuoti rūbą leidžia drabužį ne tik prisijaukinti, bet ir juo aiškiau atskleisti savo išskirtinį įvaizdį. Spalvos gyvenime atspindi nuotaiką, išgyvenimus, todėl individualiai pasirinktomis spalvomis dekoruotas drabužis papasakoja ir jį dėvinčio žmogaus istoriją, atskleidžia dalį jo vidinio pasaulio. Ir pačią kolekciją pavadinome „Color me up“, – mintimis dalinasi dizainerė K.Kalinauskaitė.
„Audimas by KristiAndress“ kolekcijos drabužiai pasižymi švelniu ir patogiu medžiagiškumu, kuris alsuoja elegancija, laisve bei unikalumu. Atostogų metu žmogus siekia laisvės, atsipalaidavimo ir ištrūkimo iš kasdienybės. Būtent šią nuotaiką stengiasi atspindėti ir naujoji kolekcija.
„Su šia kolekcija leidome sau daugiau, galvodami, kad atostogos tai toks metas, kai galime elgtis drąsiau, ryžtingiau net ir stiliaus, įvaizdžio klausimais. Siekėme spinduliuoti šviesią, džiaugsmingą nuotaiką, grožį ir harmoniją. Spalvinimo knygos psichologija visiškai atitinka atostogaujančios moters tipažą, o piešiniai – tarsi sąsajos tarp realaus ir susapnuoto pasaulio. Kolekcija kviečia keliauti visomis prasmėmis: vieniems galbūt tai bus kelionė į Italiją, o kitiems – į geresnį savęs pažinimą, išplėsti savo kasdienybės ribas, augti kaip asmenybei ir duoti laisvę fantazijai“, – kolekcijos idėją komentavo dizainerė K. Kalinauskaitė.
Kurdami kolekciją, autoriai pagalvojo apie visą moters dieną, todėl siūlo aprangos derinius, skirtus nuo pat ankstyvaus ryto iki vakaro. O dėl savo universalumo drabužiai gali būti lengvai derinami tarpusavyje.
„Sportinės tamprės ar prie kūno glundantis bei linijas formuojantis maudymosi kostiumėlis, pečius dengiantis kimono, „bomber“ stiliaus švarkelis ilgiems pasivaikščiojimams, o gal romantiškam žvaigždžių skaičiavimui tinkantis sijonėlis bei suknutė – visa tai skirta moters grožiui ir savitumui atskleisti tam, kad savo atostogų metu ji jaustųsi rami, pasitikinti savimi ir atsipalaidavusi“, – teigia V. Krungolcienė.