Naujienos vestuvių rinkoje – pintos nuotakų suknelės
Lietuviškas mados prekės ženklas „Agne Fashion“ pristatė naują – pintų vestuvinių suknelių – kolekciją. Dizainerės Agnės Deveikytės kuriamas vestuvinis įvaizdis žavi novatoriško, minimalistinio stiliaus ir pabrėžto moteriškumo derme.
Šių metų „Mūsų vestuvės“ parodoje dizainerė pristatė trijų vestuvinių suknelių koncepciją pavadinimu „Kelionė laiku“ ir konkurse „Kitokia vestuvinė suknelė“ buvo apdovanota pirmąja vieta.
Prekės ženklas konkurso publikai pristatė tris vestuvines sukneles, kurios atkreipia dėmesį į rankų darbo pynimus, geometrines formas ir skulptūriškus siluetus. Šios vestuvinės suknelės nukelia į tris laikotarpius ir parodo skirtingą moters charakterį bei tipą.
Pirmoji suknelė – iš šeštojo dešimtmečio, kuomet dominavo elegantiškos, jausmingos ir trokštamos moters įvaizdis. Nuolaidūs pečiai, gundanti iškirptė ir „saulės“ kirpimo sijonas pabrėžė moterišką figūrą ir žavėjo vyrus.
Antroji vestuvinė suknelė yra iš dabarties, parodo stiprią, savarankišką ir stilingą moterį. Tai dviejų dalių suknelė, susidedanti iš pieštuko tipo sijono bei trumpos, atviru liemeniu ir pečiais palaidinės, sukuriančiais undinėlės įvaizdį.
Trečiasis vestuvinės suknelės modelis nukelia į ateitį, kurioje moteris yra drąsi, veikli ir praktiška. Abiejų lyčių apranga supanašėjusi, todėl moteris vietoje sijono renkasi kelnes, o natūralius audinius keičia modernios ir sintetinės medžiagos, atsiranda daug metalinio blizgesio.
Kaip teigia vestuvinių suknelių kolekcijos autorė, praėjo laikai, kai vestuvinė suknelė privalo būti romantiška, plazdanti šilku, perkrauta gėlėmis ir gipiūrais. A.Deveikytė pastebi tendenciją vestuvėms rinktis ir praktiškesnę proginę aprangą: kelnes vietoj sijono arba vadinamąjį „crop top“, kuomet sijonas derinamas su trumpa palaidine.
Žinoma, visada madinga išlieka ir amžinoji klasika – pūsti sijonai bei atviri pečiai, padedantys atskleisti moterišką žavesį ir eleganciją.