Kirpėjas Gary France: „Atsisakykite „ponio uodegos“ ir itin trumpų kirpčiukų“
Parodoje „Pelenė 2017“ apsilankęs vienas žymiausių britų kirpėjų Gary France sako, kad per 25-erius metus neatpažįstamai pasikeitė visa plaukų priežiūros industrija: išaugo grožio standartai, vartotojų ir kirpėjų žinių lygis, o naujausios didmiesčių madų tendencijos internetu akimirksniu pasiekia net mažus miestelius.
Pasikeitė plaukų priežiūros įpročiai
Remiantis „label.m“ atliktais tyrimais, prieš kelis dešimtmečius moteris namie turėjo šampūno, galbūt kokio nors losjono ir plaukų lako. Dabar per savaitę moteris savo plaukams prižiūrėti vidutiniškai naudoja bent septynias skirtingas priemones: šampūną, kondicionierių, apimties suteikiančią priemonę, švelninančią, išlaikančią formą, apsaugančią nuo džiovintuvo ir saulės poveikio.
Gary skatina atsisakyti trumpų kirpčiukų ir „ponio uodegos“. „Tai, kas kažkada buvo madinga, šiandien kelia šypseną“, – pabrėžia garsusis stilistas.
Pasikeitė ir lankymosi kirpykloje įpročiai. XX a. pabaigoje statistinė britė kirpykloje vidutiniškai apsilankydavo kartą ar du per savaitę, dažniausiai išsitrinkti plaukų ir atnaujinti garbanų. Šiais laikais vidutiniškai apsilankoma kas 12 savaičių, o atsiradus kokybiškoms priemonėms, vis daugiau plaukų grožio ritualų atliekama namie. Be to, žymiai dažniau keičiamos šukuosenos – plaukai tiesinami, banguojami, spalvos keičiamos net ir kelioms dienoms.
Kirpo garsiausius modelius
Nors Gary France jau daug metų sukasi šioje srityje, tačiau prisiminė, kad tik pradėjęs dirbti viename garsiausių Londono salonų „Tony&Guy“ iš savo viršininko išgirdo žodžius, kurie tada skambėjo kaip iššūkis: „Šiandien ateis nauja klientė, kuriai tik penkiolika, bet labai svarbu ją gerai apkirpti, nes tai užsakė pats Calvinas Kleinas.“ Gary pasakojo, kad atėjo kukli ir truputį liūdna mergina. Jos vardas buvo Kate Moss, o po dvejų metų ji tapo supermodeliu.
Stilistas teigia, kad šiandien beveik kiekviena aktorės šukuosena, esanti ant žurnalo viršelio, iškart tampa mados tendencija. Pagal jų įvaizdžius kosmetikos gamintojai ima siūlyti rinkai naujus produktus. Ir prisipažįsta, kad jam artimiausias aktorės Siennos Miller stilius, o ypač gėrisi drąsiais kino žvaigždės Scarlett Johansson pokyčiais.
Trys esminiai principai, jei norite gražių plaukų
Paprašytas patarimo, ką daryti, kad plaukai visada atrodytų puikiai, G. France išdėstė tris paprastus principus.
Pirmiausia būtina surasti gerą kirpėją, kuriuo pasitikite (beje, stilistas prisipažįsta, kad gėrisi lietuvių kirpėjų darbo standartais ir kvalifikacija). Antra, svarbu atsirinkti geriausiai jums tinkančias priemones ir verta kartkartėmis jas keisti. Trečia, būtina išbandyti ką nors nauja bent dukart per metus. Kirpėjas mano, kad tokie pokyčiai ypač teigiamai veikia moteris.
Tačiau kai ko Gary primygtinai skatina atsisakyti: „Jokiu būdu nesikirpkite trumpų kirpčiukų ir nesiriškite „ponio uodegos“. Tai, kas kažkada buvo madinga, šiandien kelia šypseną“, – pabrėžia garsusis stilistas.
Pats išbando produkciją
Gary France pats dalyvauja naujų „label.m“ produktų kūrimo procese, išbando juos, kaip pats aiškina, tai daro todėl, kad šiuolaikinis jaunimas nori kūrybiško įvaizdžio. „Sukūrėme ne vieną seriją „label.m“ produktų, sėkmingai naudojamų ir profesionalų, ir kiekvieno mūsų vonioje.“ Ne veltui ši kosmetika oficialiai buvo pasirinkta specialistų Londono mados savaitės metu.
Gary tvirtina, kad ypač daug idėjų naujų produktų formulėms pasisemia iš jaunų mados dizainerių.
Pavyzdžiui, po ilgų bandymų pasisekė sukurti plaukų neapsunkinantį laką, kurį būtų galima naudoti bet kokio tipo plaukams: storiems, ploniems, garbanotiems, pietų Europos ar skandinaviško tipo. „Žinoma, visuomet teks plaukų priemones derinti prie plaukų tipo ir šalies, kurioje prekiaujama tam tikra kosmetika, klimato (tarkim, Indijoje ir Pakistane itin vertinami aliejų pagrindu sukurti gaminiai), tačiau mes stengiamės sukurti universalias priemones.“
TAIP PAT SKAITYKITE Pavasario šukuosenos. Tegyvuoja natūralumas!