Singapūro „Vogue“ nubaustas už „netradicinių“ šeimų propagavimą

Žurnalas „Vogue“ / Vida Press nuotr.
Šaltinis: BNS
AA

Valdžios institucijos sutrumpino Singapūro „Vogue“ leidimą, paskelbdami „griežtą įspėjimą“ šiam mados žurnalui už turinį, kuriame vaizduojamas nuogumas ir propaguojamos „netradicinės šeimos“.

Singapūras turi griežtą politiką, draudžiančią LGBTQ turinį miesto-valstybės publikacijose, o gyvenimo būdo žurnalams draudžiama propaguoti ir patraukliai vaizduoti „alternatyvų gyvenimo būdą“.

Nuogumas – įskaitant „pusnuogių modelių vaizdavimą krūtis ir/ar genitalijas prisidengus ranka, medžiagomis ar objektais“ – taip pat draudžiamas.

Harry Stylesas ant britiškojo „Vogue“ viršelio / Vida Press nuotr.

Komunikacijos ir informacijos ministerija penktadienį pranešė vietos „Vogue“ leidimui skyrusi „griežtą įspėjimą ir sutrumpinusi“ jo publikavimo leidimo galiojimą.

„Jie keturis kartus per pastaruosius dvejus metus pažeidė Turinio gaires vietos gyvenimo būdo žurnalams dėl nuogumo ir turiniu, kuris propagavo netradicines šeimas“, – sakoma pareiškime, kuriame nedetalizuojama, kuris turinys pažeidė taisykles.

Jame priduriama, jog ketvirtadienį panaikintas Singapūro „Vogue“ vienerių metų leidimas.

„Singapūro „Vogue“ pateikė prašymą, ir ministerija išdavė jiems šešių mėnesių leidimą“, – teigiama pranešime.

Šis leidimas yra reikalingas, norint Singapūre leisti ir platinti žurnalus.

Paskutinį kartą šis leidimas buvo sutrumpintas 2014 metais, kai vietos meno žurnalas pažeidė gaires dėl „turinio, nejautraus/menkinančio religiją“, AFP nurodė ministerija.

Moterų žurnalas „Cleo“ ir vyrų žurnalas FHM irgi buvo nubausti už turinį su „seksu, nuogumu ir palaido gyvenimo būdo propagavimu“ atitinkamai 2008 ir 1998 metais.

Valdžios nepasitenkinimas Singapūro „Vogue“ buvo parodytas po to, kai žurnalas pastaraisiais mėnesiais publikavo straipsnius LGBTQ temomis bei apie pozityvų požiūrį į kūną su nuotraukomis, kur vaizduojamos pusnuogės moterys, interviu su iškiliais Singapūro aktyvistais.

Singapūro „Vogue“ – mėnesinis žurnalas ir interneto tinklapis – pradėtas leisti prieš dvejus metus, jo tiražas, pasak leidėjo, siekia 25 tūkst. egzempliorių.

Žurnalo tinklapyje nurodoma, kad jis kelia tikslą pateikti „mąstyti skatinantį turinį, skatinantį pozityvų pokytį“.

Žurnalas kol kas neatsakė į agentūros prašymą pakomentuoti institucijų sprendimą.

Singapūro valdžia rugpjūtį pranešė planus dekriminalizuoti gėjų seksualinius santykius.

Tačiau premjeras Lee Hsien Loongas taip pat prisiekė „saugoti santuokos institutą“ kaip sąjungą tarp vyro ir moters, tuo sukeldamas aktyvistų nerimą dėl papildomų kliūčių santuokos lygybei.

Skaitykite daugiau